Disney Tag

Disney TagZo lang als ik mij kan herinneren ben ik gek op Disney! Als kind zong ik alle Disneyfilm-liedjes mee en ben ik al een aantal keer Disney Parijs geweest. Afgelopen week zag ik een hele leuke Disney tag voorbij komen bij VeraCamilla. Ik vond hem zo leuk dat ik hem heb overgenomen, kijk je mee?

Wat is je favoriete Disneyfilm?
Belle en het beest staat op nummer één, die heb ik vroeger heel veel gezien. Verder waren Pocahontas en de Leeuwenkoning en de klokkenluider van Notre Dame ook mijn favoriete films. Belle, Pocahontas en Esmeralda had ik ook als barbiepop waar ik veel mee speelde. Quasimodo had ik ook, maar die vond ik niet zo spectaculair als “het beest” van m’n zus, die kon namelijk veranderen in een prins. Ik vond de prinsessen vooral leuk omdat dit één van de weinige prinsessen waren die ook donker haar hadden net als ik.

Links verkleed als Esmeralda, Jurk gemaakt door mijn moeder, lief hè!
Links verkleed als Esmeralda tijdens de Koninginnedag verkleedwedstrijd. Jurk gemaakt door mijn moeder, lief hè!

Welke prins wil je zijn?
Prins Eric van Ariel, omdat hij bleef zoeken naar zijn Ariel!

Welke prinses wil je zijn?
Bijna alle prinsessen met donker haar, Belle, Pocahontas, Yasmin, Esmeralda. Mijn mama is zo lief geweest om elk jaar een andere prinsessenjurk te maken voor de verkleed optocht op Koninginnedag. Na Koninginnedag speelde mijn zus en ik ermee en waren we regelmatig verkleed als prinses.  Zo kon ik toch even een echte prinses zijn.

Which Disney Princess are youOp welk karakter lijk je het meest?
Volgens een quiz lijk ik het meeste op Pocahontas wat ik eigenlijk best leuk vind en ook wel vind kloppen haha.
Benieuwd welke Disney prinses jij bent? Je kunt de test hier doen, het zijn maar 13 vragen. Laat je het in de comments weten welke prinses jij bent?


Wat is je favoriete liedje?
Kom erbij van Belle en het beest! Ik word altijd zo vrolijk van dat nummer, maar de andere liedjes van Belle en het beest vind ik ook erg leuk! In Disney Parijs heb je een theater waar altijd een Disney stuk wordt opgevoerd. Toen ik er voor de eerste keer was, speelde het stuk Belle en het beest in het theater! Wat een feest! Ik denk dat ik de vrolijkste 4-jarige was van het park! Maarja, wie is er nou niet vrolijk in Disney!

Wat is je favoriete Disney park?
Tot nu toe ben ik alleen in Disney Parijs geweest. Ik ben er in totaal 4 keer geweest, 3 keer met mijn ouders en 1 keer met school als examenstunt. Het blijft altijd leuk!! Ik wil zeker een keer Disney World bezoeken, Disney Parijs is al zo leuk en zó groot maar Disney World schijnt nog veel groter te zijn!

Welke van de originele figuren is je favoriet?
Minnie Mouse! Nee van Minnie had ik geen verkleedkleren. ;-) Wel de oren! Mijn tante heeft een keer Minnie oren met mijn naam erop geborduurd meegenomen vanuit Disney World. Lief hè!

Welke Disney prinses ben jij?

See you soon,

Isabel Cristina

17 responses to “Disney Tag

  1. Deze tag is echt leuk! Ik ben zo dol op Disney, het liefste wil ik alle dvd’s hebben hihi. Cute ook die foto van vroeger zeg :D Ik heb de test ook even gedaan en ik ben ook Pocahontas :D

  2. Hele leuke tag! Had deze inderdaad ook al gezien bij Vera Camilla. Wat heeft je mama dat mooi gemaakt zeg! Maar in het theater wat jij bedoelt (Videopolis) is geen Disney opvoering meer. Al 2 jaar niet meer, en die komt helaas voorlopig ook niet. En Walt Disney World is nog véél groter. Disneyland Paris heeft 2 parken, en Walt Disney World 4 plus 2 waterparken. Het Magical Kingdom in WDW is al groter dan in Disneyland Paris de twee parken bij elkaar!

    • Ahh wat jammer dat het Theater er mee gestopt is! De laatste keer dat ik er ben geweest is inmiddels bijna 7 jaar geleden, er is dus een hoop veranderd! Tijd voor een nieuw bezoekje haha! ;-)

  3. Oh heerlijk he Disney! Blijft leuk ook al ben je ‘ouder’. Ik ben Sneeuwwitje! Heel schattig die foto van jou als Esmeralda in die mooie door je moeder gemaakte jurk.
    :)

  4. Leuke tag! Ik heb de test ook gedaan en ik had Cinderella! Vond haar ook altijd de leukste prinses omdat ik me in haar kon herkennen :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

