Fashion Deals & Giveaways

Fashion discount & GiveawaysSale en winacties, altijd leuk! Afgelopen week vond ik een sweater met 50% korting én een superleuke tas die je kan winnen! Bij deze deel ik de leukste koopjes én winacties. Benieuwd? Klik dan snel verder!

Ik hou van deals! Het leven is al duur genoeg, toch? Momenteel ben ik bezig met een room make-over, dus ik steek mijn geld liever in een kast voor mijn nieuwe kamer dan een trui… Tenzij ik een hélé leuke deal tegenkom, en dat kwam ik… kijk je mee?

Deals

H&M heeft ze wel vaker, 50% korting op geselecteerd
H&M heeft ze wel vaker, 50% korting op geselecteerde items!. Dit keer zat de sweater die ik wilde erbij voor maar €4,95!!
Beige en roze swater €4,95 | Broek €9,95 | Denim Overhemd €12,45 De Sweaters heb ik inmiddels besteld, ik hou van basic kleding, je kunt ze met alles combineren!
Beige en roze swater €4,95 | Broek €9,95 | Denim Overhemd €12,45
De Sweaters heb ik inmiddels besteld, ik hou van basic kleding, je kunt ze met alles combineren!
Dicapolavori, één van mijn favoriete schoenenwinkels. Momenteel hebben ze 50% korting(!!)
Dicapolavori, één van mijn favoriete schoenenwinkels. Momenteel hebben ze 50% korting(!!) (Nog 1 dag geldig!)
Dr. Adams veterlaars €50,- | Dicapolavori Bikerlaars €70,- | Manas Laars €110,- | Ash sneaker €100,-
Dr. Adams veterlaars €50,- | Dicapolavori Bikerlaars €70,- | Manas Laars €110,- | Ash sneaker €100,-Vooral die zwarte laarzen vind ik héél mooi, kennen jullie deze winkel/webshop?
Vault79, Vault79 biedt hele goede deals met bekende merken voor tot wel 70% korting
Vault79, Vault79 heeft hele goede deals met bekende merken  tot wel 70% korting. Zo ook de B. Loved sjaals. (Actie loopt tot maandag)
Pale Mauve €29,95 | Wasabi €29,95 | Latte €29,95
Pale Mauve €29,95 | Wasabi €29,95 | Latte €29,95
Vooral die roze vind ik zo mooi! Ik ben echt een kou kleum, dus dit is ideaal voor mij. Vooral die prijs, want ze waren €89,95!
Tijdelijk bij aankoop van een Vogue magazine een t-shirt cadeau! (Alleen bij AKO, zo lang de voorraad strekt!)
Tijdelijk bij aankoop van een Vogue magazine een t-shirt cadeau! (Alleen de Vogue bij de AKO, zo lang de voorraad strekt!)

Giveaways!

Fashionette | Fashionette is een erg leuke blog met nu een hele leuke winactie, je kunt namelijk het boek Beauty van Lauren Conrad winnen!
Fashionette | Fashionette is een erg leuke blog met nu een hele leuke winactie, je kunt namelijk het boek Beauty van Lauren Conrad winnen!
Girl on the white bike | Een valentijnswinactie, een prachtig palette van ELF. Ken je haar blog al?
Girl on the white bike | Een valentijnswinactie, een prachtig palette van ELF. Ken je haar blog al?
LINDA | Wat een mooie tas hè! Deze mooie suede tas kun je bij Linda winnen, je moet alleen een berichtje achterlaten!
LINDA | Wat een mooie tas hè! Deze mooie suede tas kun je bij Linda winnen, je moet alleen een berichtje achterlaten!

De sweaters heb ik inmiddels besteld, ik kan niet wachten tot ik ze binnen heb!

Kende jij deze deals nog?

See you soon!

Isabel Cristina

12 responses to “Fashion Deals & Giveaways

  1. Ik herken het zo goed wat je zegt m, tijdens de verbouwing van mijn mini appartement ging ook al mijn geld naar de verbouwing en inrichting. Hardstikke leuk, en tijd om nieuwe kleding te kopen en dragen is er niet naar toch gaat dat al héél snel kriebelen. Fijn dat er dan zoveel leuke koopjes én winacties zijn :) het leven is inderdaad al duur genoeg ;-)

    Thanks for sharing!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

