The best of week #7

DSC_0162Klussen, behang eraf trekken, tussendoor de Mulders aanmoedigen, kijken naar kunstschaatsen, hélé leuke Valentijnscadeautjes en het concert van The Ladies of Soul! Het was een leuke maar drukke week, kijk je mee?

De week begon goed, met alwéér 3 Nederlandse schaatsers!!
De week begon goed, met alwéér 3 Nederlandse schaatsers!! Van de week hoorde ik dat van de 18 schaats medailles die toen verdient konden worden, 12 voor Nederland waren. Hoe knap en stoer is dat!?!
Dinsdag was weer opa dag, even wat drinken bij de Hema!
Dinsdag was weer opa dag, even wat drinken bij de Hema!
Woensdag begon ik met het uitzoeken van kleding en het uitruimen van mijn kast, ik krijg namelijk eindelijk mijn nieuwe kamer!! Zin in!!
Woensdag begon ik met het uitzoeken van kleding en het uitruimen van mijn kast, ik krijg namelijk eindelijk mijn nieuwe kamer!! Zin in!!
Alle kleding die in mijn kledingkast zaten moesten in dozen en tassen. De kledingkast die ik had ging namelijk weg!
Alle kleding die in mijn kledingkast zaten moesten in dozen en tassen. De kledingkast die ik had ging namelijk weg!
Before...
Before…
After... De volgende dag werd de kast al door een koper van marktplaats opgehaald. Jeeej!!

After… De volgende dag werd de kast al door een koper van marktplaats opgehaald. Jeeej!!

Op zoek naar de orginele deurknopjes.. Maar uiteindelijk gevonden!

Op zoek naar de orginele deurknopjes.. Maar uiteindelijk gevonden!

Kunstschaatsen kijken, ik vind dat zó leuk om te zien! Vroeger wilde ik ook wel zo'n schaatspakje met al die glitters en dat geflapper! haha
Kunstschaatsen kijken, ik vind dat zó leuk om te zien! Vroeger wilde ik ook wel zo’n schaatspakje met al die glitters en dat geflapper van die mooie stof! haha
Toen ik op Valentijnsdag beneden kwam stond dit op tafel. Van Papa én mama, lief hè!
Toen ik op Valentijnsdag beneden kwam stond dit op tafel. Van Papa én mama, lief hè!
In de Avond heb ik nog
In de Avond heb ik Pretty Woman gekeken. De eerste 5 minuten herkende ik de film niet, maar toen besefte ik dat de eerste paar minuten altijd gemist heb haha. Met sommige andere films heb ik dat ook, daar mis ik dan bijvoorbeeld altijd het eind van. heel irritant!
Zaterdag was ik oppassen en kreeg ik dit blikje met snoepjes van mijn oppaskindjes, hoe lief!!
Zaterdag ging ik oppassen en kreeg ik dit blikje met snoepjes van mijn oppaskindjes voor Valentijnsdag, hoe lief!!
Zaterdagavond heb ik het concert van The Ladies of Soul op tv gekeken. Gelukkig beschikte mijn oppasadresje net als ik over het Ziggo kanaal! Ik had er heel graag bij willen zijn, wat zijn ze goed!!
Zaterdagavond heb ik het concert van The Ladies of Soul op tv gekeken. Gelukkig beschikte mijn oppasadresje net als ik over het Ziggo kanaal! Ik had er heel graag bij willen zijn, wat zijn ze goed!!
Deze foto kwam ik op het internet tegen en moest best wel lachen, dus ik liet hem mijn moeder zien. Die vertelde mij dat mijn vader dat ook voor mij deed met mijn pop. Alleen mocht mijn vader mijn pop niet vasthouden aan een arm, maar als een baby.. wat hij
Deze foto kwam ik op het internet tegen en vond hem superlief, dus ik liet hem mijn moeder zien. Die vertelde mij dat mijn vader dat ook voor mij deed met mijn pop. Alleen mocht mijn vader mijn pop niet vasthouden aan een arm, maar moest hem vasthouden als een echte baby.. hihi

Hoe was jouw week? Heb jij nog iets voor Valentijnsdag gekregen?

See you soon,

Isabel Cristina

11 responses to “The best of week #7

  1. Lieve Valentijnskadootjes heb je gekregen en wat fijn dat je kamer word vernieuwd! Moest lachen om dat laatste plaatje, mijn vader moest altijd voor mij zingen…ook in een winkel, stoere vaders doen dat gewoon voor hun dochters. :))

  2. Leuk artikel :D . Yay, Nederland was echt goed met schaatsen, inderdaad! En kunstschaatsen is altijd onwijs leuk om te kijken!

    Xjes Femke

♡ E-mail adres wil not shown in comment

