Room Make-Over

Behang
Yay! Eindelijk krijgt mijn kamer een makeover! We (mijn moeder en ik) zijn al een eind op weg maar er moet nog een hoop gebeuren! Ook heb ik je hulp nodig! Ik ben namelijk op zoek naar een lamp die ik niet kan vinden..

De afgelopen dagen zijn erg druk geweest en heb ik niet heel veel blogs en artikelen kunnen lezen! Ik ga snel even tijd maken voor al die leuke artikelen die ik voorbij heb zien komen op Bloglovin!

Action verf! De schuine wand en het plafond in mijn kamer moesten opnieuw gewit worden.
Action verf! De schuine wand en het plafond in mijn kamer moesten opnieuw gewit worden. Omdat de muren die gewit moesten worden niet al te groot waren hebben we ervoor gekozen om het zelf te doen. Het is goede verf is kost minder dan een tientje! Zeker een aanrader als je niet al te veel wil uitgeven :-)
Eerst alles inpakken! Want verf op de vloer of op mijn bed is niet de bedoeling natuurlijk!
Eerst alles inpakken! Want verf op de vloer of op mijn bed is niet de bedoeling natuurlijk!
Oeps.. verfdruppels op de verkeerde muur.. Gelukkig gaan we hier niks van zien want er komt nog
Oeps.. verfdruppels op de verkeerde muur.. Gelukkig gaan we hier niks van zien want er komt nog behang overheen!
Dit is mijn één van de 2 behangprintjes. Wit met witte strepen haha.
Dit is mijn één van de 2 behangprintjes. Wit met witte strepen haha. Het ziet er erg druk uit zo maar op de muur zie je de strepen bijna niet meer terug. Erg mooi!
Op Ikea.nl ben kun je je eigen pax kledingkast samenstellen. Ideaal!
Op Ikea.nl ben kun je je eigen pax kledingkast samenstellen. Ideaal! Je kunt alle onderdelen bij elkaar zoeken en je kunt meteen zien hoe hoog de kosten zijn en de productlijst uitprinten, handig om mee te nemen naar de winkel! Afgelopen dagen heb ik wel 100 verschillende indelingen gemaakt maar ik denk dat dit het wordt..
Ook ben ik op zoek geweest
Ook ben ik op zoek geweest naar een nieuwe plafondlamp, maar dat was niet echt eenvoudig.. De lampen die ik leuk vind zijn namelijk mega duur. Ik wilde namelijk niet meer dan €50,- uitgeven aan een lamp maar de lampen die ik leuk vind zijn rond de €120,- pff! De 3 lampen hierboven vind ik echt hééél leuk maar kan ik niet voor een betaalbare prijs vinden..
Dit is een lamp die ik tegenkwam op internet, deze is van Riviera Maison
Dit is een lamp die ik tegenkwam op internet, deze is van Riviera Maison, óók heel leuk!! Maar daar hangt wel weer een behoorlijk prijskaartje aan… :-(

Mocht je nog een adresje of webshop weten waar ze bovenstaande lampen voor een mooi prijsje verkopen, dan hoor ik het graag van je! Ik vind ze echt megaleuk en kan ze niet uit m’n hoofd zetten..

Zo, dit was een kleine impressie waar ik de afgelopen dagen mee bezig ben geweest.

Klus jij wel eens?

See you soon,

Isabel Cristina

18 responses to “Room Make-Over

  1. Wat een klus zeg maar wel heerlijk als het klaar is.In Zaandam zit Loods 5 en daar verkopen ze patijen van woonwinkels. Misschien moet je daar eens kijken voor een lamp als je in de buurt bent. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Succes :)

  2. Ik heb 2 jaar terug mijn kamer helemaal geschilderd en een nieuwe vloer, wat een werk zeg maar het resultaat is dan weer heel erg leuk. Ik ben benieuwd wat het wordt. Misschien een idee om in zo’n kringloop winkel te kijken voor lampen? Soms hebben ze wel hele leuke dingetjes. Of bij winkels zoals de Gamma en Praxis. Succes!

  3. Ik ben echt heel benieuwd hoe je nieuwe kamer eruit gaat zien!
    De lampen van Riviera Maison zien er echt prachig uit ;)
    jammer alleen dat ze zo duur zijn!

    Xx Julia

  4. Oohh die lampen zijn inderdaad wat prijzig! Misschien kan je bij de kringloop kijken of ze wat hebben? Wat trouwens soms ook helpt is veel mensen zeggen dat je nog een lamp zoekt : wij hebben zo een gratis fornuis gekregen via via :)

  5. Wat leuk dat je kamer een makeover krijgt!
    Vorige zomer hebben wij thuis bijna geheel mijn appartement zelf verbouwd, wat een rotklus haha in het begin was het erg leuk en ergens halverwege kan je geen schuurpapier en verf meer zien :P
    Succes meid! Ik heb geen idee of ik jou aan goedkopere lampen kan helpen.. Misschien vind je nog wat in de sale ;-)

  6. Het is heerlijk om weer een fris kamertje te hebben. Alleen een ander kleurtje kan al zoveel verschil maken, maar ook weer andere meubeltjes enzo. Die lampen zijn echt vet! zo jammer van de prijs.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

