The best of week #8

Best of week 8kopie
Deze week was een drukke week, mijn week bestond voornamelijk uit klussen. Muur en plafond verven, behangen, radiator verven maar helaas ook héél weinig post, gewoon geen tijd voor gehad! :-(

In het artikel Room Make-over liet ik al zien dat we bezig waren geweest met verven, nu was het tijd voor behangen..
In het artikel Room Make-over liet ik al zien dat we bezig waren geweest met het verven van de muur en het plafond, nu was het tijd voor behangen..
Het was nogal passen en meten, maar uiteindelijk kwamen we net uit met het behang, Yeahh!
Het was nogal passen en meten, maar uiteindelijk kwamen we net uit met het behang, Yeahh! Op deze foto kun je goed de 2 verschillende behangprintjes zien. Het ziet er druk uit, maar dat is het echt niet!
Op deze foto kun je de glans wat beter zien..
Dit behang heeft een hele mooie glans die heel lastig is te fotograferen, op deze foto kun je het een klein beetje zien.
Het streepjesbehang met het andere streepjes behang. Zoals je kunt zien zijn die kleine streepjes bijna niet zichtbaar van een afstand.
Het streepjesbehang met het andere streepjes behang. Zoals je kunt zien zijn die kleine streepjes bijna niet zichtbaar van een afstand. Het linkerbehang komt van Multimate en het rechterbehang komt van Hornbach.
Halverwege de radiator verven. Rechts is de orginele kleur en links is de nieuwe kleur. Doordat mijn nieuwe behang erg wit is, leek mijn radiator erg geel terwijl die gebroken wit is. Dus die had ook een likje verf nodig!
Halverwege de radiator verven. Rechts is de orginele kleur en links is de nieuwe kleur. Doordat mijn nieuwe behang erg wit is, leek mijn radiator erg geel terwijl die gebroken wit is. Dus die had ook een likje verf nodig!
Erg mooi resultaat al zeg ik het zelf!
Erg mooi resultaat al zeg ik het zelf!
Ook hangt mijn nieuwe luxaflex. Maaaaanden geleden zag ik hem liggen bij de action voor ongeveer €10,- geen geld! Het zijn mooie witte brede latjes en ik ben er erg blij mee! De prijs vond ik natuurlijk ook erg fiin! ;-)
Ook hangt mijn nieuwe luxaflex. Maaaaanden geleden zag ik hem liggen bij de action voor ongeveer €10,- geen geld! Dus ik nam hem mee, Het zijn mooie witte brede latjes en ik ben er erg blij mee! De prijs vond ik natuurlijk ook erg fiin! ;-)
Vrijdag ben ik op naar de kringloopwinkel en Loods 5 geweest (Tips van jullie, thanks!) Bij de kringloop hing helaas niet wat ik zocht maar bij Loods 5 hadden ze wel een aantal leuke lampen, zoals deze. Deze lamp is zilver met een witte binnenkant. Ik vond hem erg mooi!
Vrijdag ben ik op naar de kringloopwinkel en Loods 5 geweest (Tips van jullie, thanks!) Bij de kringloop hing helaas niet wat ik zocht maar bij Loods 5 hadden ze wel een aantal leuke lampen, zoals deze. Deze lamp is zilver met een witte binnenkant. Ik vond hem erg mooi, prijs €60,-
Deze lamp is ook erg mooi, maar te groot en te zwaar voor mijn kamer, helaas! Prijs €79,-
Deze lamp is ook erg mooi, maar te groot en te zwaar voor mijn kamer, helaas! Prijs €79,-
Ook vond ik deze Heineke lamp. Niet mijn stijl maar vond hem wel erg grappig!
Ook vond ik deze Heineke lamp. Niet mijn stijl maar vond hem wel erg grappig!
Op deze kapstok ben ik verliefd! Helaas heb ik geen plek in mijn kamer om hem op te hangen, echt balen! Prijs €44,95 (Wat ik één hele fijne prijs vind!)
Op deze kapstok ben ik verliefd! Helaas heb ik geen plek in mijn kamer om hem op te hangen, echt balen! Lengte 87 cm, prijs €44,95 (Wat ik één hele fijne prijs vind voor zo’n metalen kapstok!)
Ook viel er een lantaarn op mijn duim, auw!! Ik ving de lantaarn op omdat hij was gevallen maar mijn duim was de klos. Gelukkig was de lantaarn niet stuk
Ook viel er een lantaarn op mijn duim, auw!! Ik ving de lantaarn op tijdens het opruimen. Gelukkig was de lantaarn niet stuk, mijn duim daar in tegen was de hele avond dik  :-(
Vrijdagavond ging ik oppassen en installeerde ik emoticons op de iPod van m'n oppaskindje!
Vrijdagavond ging ik oppassen en installeerde ik emoticons op de iPod van m’n oppaskindje. Het was een kleine moeite maar ze was er heel blij mee en heeft mij wel 10x bedankt, zo lief!
Deze foto vond ik op het internet, ik moest er erg om lachen want het
Deze foto vond ik op het internet, ik moest er erg om lachen want dat paard is écht fotogeniek! Ik ben totaal niet fotogeniek en mag blij zijn als er 1 van de 100 foto’s leuk zijn haha

Dit was mijn hectische maar leuke week,

hoe was jouw week?

See you soon,

Isabel Cristina

10 responses to “The best of week #8

♡ E-mail adres wil not shown in comment

