Hi There

Hi there!
Hi There! Het is een tijdje stil geweest op mijn blog maar ik ben terug met een vernieuwde blog, nieuwe ideetjes, Instagram en een nieuwe pagina genaamd “Little Gifts”!.

Where have I been?
Één van mijn laatste artikelen ging over de make-over van mijn kamer, nee dat duurde niet zó lang! ;-) Mijn moeder en ik hebben samen ook meteen een aantal andere kamers opgeknapt vandaar dat het langer duurde.

I missed blogging
Om eerlijk te zijn heb ik het bloggen heel erg gemist, het schrijven, het nemen en bewerken van foto’s en de reacties van lezers! Het is gewoon heel fijn om je leuke en fijne momenten te delen, net als je frustraties overigens haha.

Instagram
Sinds een week heb ik een Instagram account. Het heeft even geduurd, maar ik begin het langzaam te snappen. Je kunt mij via instagram volgen via @isabel_cristinas_

DSC_0682Little Gifts
Rechts in het menu is een nieuwe pagina bij gekomen genaamd “Little Gifts”. Op deze pagina verkoop ik zelfgemaakte spulletjes. Momenteel zijn er verschillende modellen ibiza stijl armbandjes te koop, neem gerust een kijkje bij Little Gifts. Binnenkort komt er een artikel online met meer informatie.

4-08-2009
Gister was een dag met één van mijn leukste herinnering. 5 jaar geleden ontmoette ik mijn Colombiaanse familie voor de eerste keer. Time flies!

ENG */ Hi There, I know it has been a bit quite on my blog but I’m back with new ideas, Instagram and a new page called “Little gifts”. One of last articles was about my room makeover, it didn’t took that long.. but after finishing my bedroom my mom an I decided to give other rooms a makeover as well. I also missed blogging a lot.  I missed the writing, taking and photoshop the pictures and messages of readers. My blog is on Instagram! You can find me as @isabel_cristinas_ My blog has a new page, on the right om the menu you can find the button “Little Gifts” you can find here handmade stuff, currently you can buy Ibiza style bracelets. Feel free to take a look at Little Gifts. Yesterday was a day with one of my best memories. 5 Years ago I met my Colombian family for the first time.. Time flies!

 

With Love,

Isabel Cristina

 

11 responses to “Hi There

♡ E-mail adres wil not shown in comment

