ArmCandy

 Armcandy 1Isabel Cristina + liefde voor armbandjes +creativiteit = “Little gifts”. Lees snel verder hoe je deze Ibiza Style armbandjes kunt kopen én hoe je €5,- korting kunt krijgen op een armbandje naar keuze.

Ibiza style armbandjes zijn één van de musthaves van 2014. Ik struinde het internet af op zoek naar Ibiza style armbandjes en vond de met kraaltjes geweven armbanden het leukst. Het nadeel van de armbandjes is dat ze erg kwetsbaar zijn, als je met je armband ergens aan blijft hangen… dan rollen al je kraaltjes alle kanten op. Om dit te voorkomen bedacht ik iets anders…

 

DSC_0661Om mijn zelfgemaakte geweven armband te verstevigen bevestigde ik een armband op écht leer. De armband werd nu niet alleen verstevigd maar kreeg ook meteen een andere uitstraling. Na dit experiment volgden er vele andere modellen en kreeg ik ook steeds meer complimenten en vragen als “Waar heb je die armbanden gekocht?”. Superleuk natuurlijk maar het leverde wel min of meer teleurgestelde gezichten op als ik vertelde dat ik ze zelf had gemaakt, want dat betekende dat zij de armbanden niet konden kopen in de winkel.

Het heeft mij aan het denken gezet en uiteindelijk heb ik besloten om armbandjes te verkopen. Op de startpagina van Isabel Cristinas zie helemaal rechts van het menu een nieuwe pagina “Little Gifts“. Hier kun je allerlei verschillende modellen armbandjes kopen, een klein cadeautje om weg te geven of een klein cadeautje gewoon voor jezelf.
Salmon-SquareSalmon-LinedPink-ArrowLeopardDit is slechts een kleine selectie van de armbanden, voor meer modellen klik -hier-.

Om de opening van mijn nieuwe pagina te vieren zijn alle armbandjes t/m 31 agustus 00.00 uur met €5,- korting. (Prijs is al verrekend)

Neem gerust een kijkje op de nieuwe pagina!

With Love,
Isabel

* ENG: Isabel Cristina + Love for bracelets + creativity = Little Gifts. My own handmade bracelets for sale, now with €5,- discount! Keep reading. Ibiza bracelets are the mushaves of 2014. All of the beaded weave bracelets I could found on internet were so fragile. All beads were just holding together with wire so if the wire would brakes, you would lost all your beads.. unfortunately! But I found a solution! I attached the bracelet on real leather. The bracelet was not fragile any more and it became a bit luxurious! The bracelets are now available in my new menu page called “Little Gifts” For the opening of my new page you will get €5,- discount until 31 of august 00.00 hour.

15 responses to “ArmCandy

    • Dankjewel! :D Deze armbandjes zijn niet kwetsbaar omdat ze op leer zijn bevestigd, als je dan met je armband ergens blijft haken zullen niet alle kraaltjes eraf vallen.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

