Slip ons

Slip onsAls schoenen verslaafde ben ik al maanden op zoek geweest naar de perfecte slip ons, maar tevergeefs. Tot afgelopen week, daar stonden ze opeens in het schap. Je moet er van houden de “slip ons” maar ik ben er helemaal weg van. Ik heb al een paar slip ons van de H&M in het stof, het enige nadeel ervan is dat het niet echt ademt, vooral op warme zomerdagen vind ik dat niet fijn. De slip ons van de H&M waren maar €14,95 en kon ik niet laten liggen maar ik was nog steeds op zoek een écht leer paar slip ons.

Slip ons2
Afgelopen week vond ik dan mijn ultieme slip ons in mijn favoriete printje! Yeah. Door het slechte weer heb ik ze nog niet aan kunnen doen, ook weet ik nog niet hoe ik ze ga combineren maar ik vind dat een slip ons bij vrijwel alle outfits passen.

Hoe zou jij mijn slip ons combineren?

With Love,

Isabel Cristina

INSPIRATION

 

ENG: As a shoe addict I’ve been searching for the perfect slip ons for months. I couldn’t find it until last week! Like it or not, but I love them. I already own a pair of H&M slip ons but they  are made of fabric and not leather what it makes a little less comfortable for me. Last week I found the perfect slip ons for me but I wasn’t able to wear them yet because of the bad weather… but it gave me more time to search for slip ons outfit combinations. I think slip on shoes can be combined with any outfit. How would you combine my slip ons?

 

22 responses to “Slip ons

  1. Wauw ze staan je erg mooi! Ik heb zelf ook een paar van de H&M, maar die moet ik echt nog goed uitlopen en daar heb ik een hekel aan, haha. Ik vind de outfit van Kenza heel gaaf. x

  2. Ik kende deze schoenen helemaal niet. In ieder geval niet de benaming. Maar ik vind ze eigenlijk best wel tof!! Dit kleurtje is ook super. Hopelijk dat dus snel het mooie weer – weer terugkomt.

  3. Ik vind zulke schoenen zo gaaf! Dit printje en de kleur is ook nog eens heel tof. Ik vind de schoenen het mooist staan bij shorts of een lange broek!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

