Small Bag

Small bag 1
Afgelopen week kocht ik een portable oplader, erg handig! Om de snoeren en oplader op te bergen maakte ik een klein tasje die je heel eenvoudig zelf kan maken.

De portable oplader nam mijn moeder mee van de Big Bazaar, ze waren maar €4,95 dus zeker het proberen waard! Ik was al langs een aantal winkels geweest maar overal waren ze helaas al uitverkocht. Ik was zo blij toen mijn moeder toch nog een oplader voor mij wist te bemachtigen.

Het tasje heb ik gemaakt om mijn portable oplader en snoertjes in op te bergen (snoeren raken altijd in de knoop in m’n tas), maar je kunt er natuurlijk ook iets anders in stoppen!

Small bag 2
Benodigdheden:
– Een stuk leer of stof
– Naaimachine of naald en draad
– Drukkertjes of een elastiekje

Small bag 4
Neem het stukje leer of lapje stof en bekijk hoe groot en diep het tasje moet worden en teken het af.

 

Als je drukkertjes wilt gebruiken, teken dan af waar je de drukkertjes wilt hebben en maak gaatjes
Als je drukkertjes wilt gebruiken, teken dan af waar je de drukkertjes wilt hebben en maak gaatjes in het leer of stof.

 

Mijn drukkertjes + benodigdheden heb ik gekocht via eBay. Als je niet beschikt over dit soort drukkertjes kun je ook een leuk elastiek om je tasje doen, zo blijven toch je spullen bij elkaar.
Mijn drukkertjes + benodigdheden heb ik gekocht via eBay. Als je niet beschikt over dit soort drukkertjes kun je ook een leuk elastiek om je tasje doen, zo blijven toch je spullen bij elkaar.

 

Vouw de lap tot de plek die je hebt afgetekend en maak de zijkanten aan elkaar.
Vouw de lap tot de plek die je hebt afgetekend en maak de zijkanten aan elkaar vast. Knip de draadjes af en…

 

... Klaar! Easy peasy right?
… Klaar! Easy peasy right?

Hoe bewaar jij je snoertjes en stekkertjes?

Fijn weekend,

Isabel Cristina

Bloglovin buttonFollow me on Bloglovin Instagram buttonFollow me on Instagram

/Eng: My mom brought me a portable battery! I’ve been searching for a portible adapter for ever but I couldn’t find it, so my mommy made my day when she found a portable adapter. I made this bag to put my portibe adaptor and cables together but you can use it for several purposes. Supplies: Piece of leather or fabric, sewing machine or needle and threat, snaps or a elastics. Process: Look how big your bag must be and mark it off. If you use snaps, mark the pieces where the snaps must be. If you don’t have snaps you can use a elastic to close the bag. I bought my snaps on eBay. Sew the outside of the bad together and you’re done! Easy peasy right?

18 responses to “Small Bag

  1. Wat heb je dat leuk gedaan! De powerbank heb ik ook, in de sale bij de Makro, maar de prijs van de Big Bazar is helemaal spot goedkoop! Erg mooi tasje.

  2. Handig artikel! Ik heb mijn opladers altijd los op mijn nachtkastje liggen en zoek al een tijdje een leuk bakje of zakje om ze in te doen omdat het toch wat netter is dan. Misschien dat ik dit ook wel probeer als ik een leuk stuk stof tegenkom!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

