Tuesday Talk

Tuesday talk
It’s good to be back! De afgelopen weken heb  ik ontzettend leuke en lieve berichtjes gekregen op mijn (vernieuwde) blog. De meeste lezers wisten nog zelfs wie ik was ;-)


* Sinds de doorstart van mijn blog heb ik het e.e.a. aan mijn blog veranderd, zo heb ik links nieuwe buttons en heb ik een nieuwe pagina erbij “Little Gifts” waar ik mijn eigen handgemaakte armbandjes verkoop. Ik wilde mijn blog frisser en overzichtelijker maken, ik hoop dat dat een beetje is gelukt. Mocht je nog opmerkingen of verbeterpuntjes hebben, please tell me!

* Het heerlijke stukje taart op de foto is gemaakt door mijn moeder, het is een kruimel-bramen taart met verse bramen uit de tuin!

* Van de week zag ik een nieuwe zoekterm waar ik om moest lachen maar stiekem ook wel een beetje trots op was, de zoekterm was namelijk : ‘isabel cristina sieraden” Hoe leuk is dat!?

*Ohja, mocht je nog gebruik willen maken van de €5,- korting op de armbandjes, dan kan dat tot 31 Augustus 00:00 uur.

* Vorige week heb ik het artikel “Panbrood” geplaatst. Dit artikel is tot nu toe het best gelezen artikel ooit geweest met maar liefst 1361 views.(wauw!! and still counting!) Sommige van jullie zullen dit aantal views wel vaker halen, maar voor mijn miniblogje is dit heel uniek.. Een paar uur na het online zetten van het artikel heb ik het recept gedeeld op www.welke.nl, dit is een online platform waar je recepten, interieur ideeën en DIY’s kunt delen én opslaan in je lookbooks. Mocht je deze site nog niet kennen, dan zou ik zeker een kijkje nemen! Tot nu toe heb ik bijna 250 Welke.nl likes gekregen en wordt het artikel nog dagelijks door meer dan 100 mensen bekeken. Leuk en grappig tegelijk, een “non-Foodie” die een artikel schrijft over Food dat het meeste bekeken artikel ooit is geworden. Haha..

* Bij Welke.nl kun je foto’s opslaan in verschillende lookbooks zoals;  “Leuk om zelf te maken”, “Interieur idee”,  “inspirerende gerechten” maar er zijn ook mensen die zelf hun lookbook een naam geven zoals “Yammie”, “Lekker”, “Baksels”.

* Dit artikel zou eigenlijk gister online komen maar dat is vandaag geworden omdat ik afgelopen weekend beroerd op de bank en bed heb doorgebracht. Gelukkig gaat het wel weer wat beter met me en klinkt “Tuesday Talk” beter dan “Monday Talk” ;-)

Zo dat was het dan weer,

Wat was jullie leukste momentje van afgelopen week?

Liefs,

Isabel Cristina

/ENG: Good to be back, I’ve received so many sweet and kind messages on my (new) blog. I’ve changes my blog a little bit because I wanted a fresh “start” again. On the letft of my blog I have new social media buttons and I have a new page called “Little gifts”. On my new page you can buy my own handmade bracelets. * Last week I had a search term what made my laugh and made me proud. The search term was “isabel cristina jewellery” Sweet! *If you want to buy one of my handmade braclets, order your braclet before Agust 31, 00:00 hour to get €5,- discount on each bracelet. * My article “Panbread” is the most viewed article ever, it has now 1361 views! (wow, and it’s still counting!) Some bloggers wil get this many views on each article but for my miniblog it’s very unique ;-) * I shared the panbread article on http://www.welke.nl which is a platform to share and save recipes, interior ideas and DIY’s. I got over 250 Welke.nl likes and the recipe still gets over 100 views a day. To be honest It’s kinda funny because a “Non-Foodie” is writing about Food which is the most viewed article on my blog.. haha * This article had to be online yesterday but I was sick all weekend, but after all.. “Tuesday Talk” sounds better than “Monday Talk”;-) What was your happiest moment of last week?

15 responses to “Tuesday Talk

  1. Je vernieuwde blog vind ik helemaal leuk! Geweldig dat je panbrood zo populair is en … gezellig dat je terug bent!!! :)

  2. Fijn dat je je al wat beter voelt, hopelijk ben je snel weer 100% beter! En dat recept artikel vond ik zelf ook heel leuk, dus ik snap dat aantal views wel :)

  3. Wat fijn dat je weer terug bent! Gaaf dat je zoveel views hebt gekregen op je food-artikel, altijd fijn als iets nieuws of iets wat je niet vaak doet ineens zo goed bevalt. x

♡ E-mail adres wil not shown in comment

