Tuesday Talk

nature always finds a wayAfgelopen week kreeg ik ontzettend lieve berichtjes op mijn zelfgemaakte tas, was ik begonnen met een “nieuwe start” en zit ik met een vraag waar alleen bloggers/lezers antwoord op kunnen geven.

– Donderdag postte ik mijn eerste zelfgemaakte tas. Ik vond het leuk én spannend want het is de eerste tas die ik heb gemaakt en was heel benieuwd wat andere er van vonden. Er waren heel veel leuke reacties zoals “Ik kan amper geloven dat dit zelfgemaakt is”, “Ik zat al te zoeken waar ‘ie weg kwam”, “Wauw, hier mag je zeker trots op zijn! Petje af!” Echt superleuke reacties! Heel erg lief en bedankt!

– Binnenkort wil ik een nieuwe tas maken. In tegenstelling tot de eerste tas wil ik hiervan wél het proces online zetten. De eerste tas heb ik in mijn “blogpauze” gemaakt en niet bij nagedacht om er foto’s van te maken. Ik dacht dat het wel leuk zou zou zijn om het te laten zien, van leren lap naar leren tas! ;-)

– Afgelopen week ben ik begonnen met mijn “nieuwe start”. De afgelopen maanden, naja eigenlijk afgelopen jaar heb ik nogal slecht gegeten en niet meer opgelet op wat ik eet. Ok, ik ben eigenlijk gewoon los gegaan.. In mijn geval niet verstandig, want als ik al kijk naar een koekje zit het al op m’n heupen. mêh! Dus ik gooide vorige week het roer om en ben begonnen met diëten en er is al ruim 3 kilo vanaf, Jeej! Dus bij deze wil ik vragen om geen foto’s meer te plaatsen van lekkere gerechten, koekjes en andere dingen! ;-) Ohja, ik noem het “nieuwe start” omdat ik diëten een stom woord vind en je toch je hele levensstijl moet aanpassen, niet alleen je voeding! :-)

– Een tijdje geleden las ik op Saskia’s blog “iliveformydreams” een leuk artikel. Het waren een aantal tips over hoe je blijft hangen op een blog. Natuurlijk blog je voor jezelf, maar als je af en toe berichtjes krijgt op een artikel, maakt dat het toch nét even wat leuker. Één zin uit dat artikel ben ik niet vergeten “Het gaat er niet om hoeveel posten je schrijft als je er maar wel 100% achter staat”. De reden waarom mij dat is bijgebleven is doordat dat voor mijn “blogpauze” daar misging. Ik wilde elke dag iets online zetten, daardoor werd het kwantiteit over kwaliteit. Ik was niet 100% tevreden over mijn posten en dat was ook te lezen in de artikelen die ik schreef. Als je iets doet, dan moet je het goed doen dus daarom heb ik besloten om voorlopig niet elke dag iets online te zetten. Daardoor verschijnen er alleen artikelen waar ik 100% achter staat. Mijn vraag aan jullie is, hoe kijken jullie tegen een blog aan die niet elke dag iets post?

– Afgelopen week heb ik besloten om mijn iPad 3 + toebehoren te verkopen. Ik wil graag een iPad mini kopen omdat ik die wel makkelijk mee kan nemen is , de iPad 3 kan past namelijk net niet in mijn tas waardoor ik hem niet gebruik.. Dus ik plaatste mijn iPad op marktplaats. Natuurlijk waren een aantal grapjassen die €400,- boden (die biedingen waren nep), kreeg ik mailtjes met “voor €200,- verlos ik je van de iPad” verlossen nog wel?(!) of de vraag “Kun je de iPad opsturen” dus ik zei “Natuurlijk, verzendkosten en risico is voor de koper” om vervolgens weer een mail te krijgen dat hij toch eerst de iPad wilde zien en het te ver was! M’n moeder zegt dat de aanhouder wint en daar heeft ze gelijk in, mijn digitale camera heeft er weken op gestaan maar is uiteindelijk toch gekocht voor het bedrag wat ik wilde hebben. Dus ik hoop dat ik binnenkort tóch mijn iPad verkoop. :-)

– De foto is trouwens gemaakt bij mij in de achtertuin. Deze kleine bosviool groeit gewoon tegen mijn huis aan, hoe grappig is dat! Vorige week zag ik een collage foto’s met als titel “Nature always finds a way” en daar vond ik deze foto ook wel bij passen.

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan?

Liefs,

Isabel Cristina

Bloglovin buttonFollow me on Bloglovin Instagram buttonFollow me on Instagram

/*Eng; I received a lot of sweet messages about my first selfmade handbag, very kind and sweet! I was so excited to show my first bag because I was curious about the opinion from other people. The reaction about the bag were : “wow, I can’t belive you’ve made this!”, “I was looking where I could buy this bag” very sweet! I am thinking about making a new bag, but this time I will show the process. Last week I started with a “new beginning”, last year was not a very healthy year and I have to lose some pounds! I started with a new Diet, so please don’t post any food articles! ;-) I also decided to not post every day, how do you think about a blog not posting every day? The picture above is made in my garden. The flower is growing between the wal and street, funny! Last week I saw a collage called “Nature always finds a way” well.. yes it does! ;-)

13 responses to “Tuesday Talk

  1. Je hebt helemaal gelijk dat je alleen artikelen plaatst waar je 100% achter staat, dat zijn vaak ook de interessantste! Ben benieuwd naar je blog ‘van lap leer naar nieuwe tas’!!! :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

