Tuesday Talk

Tuesday talk 17-10
Lieve berichtjes op artikelen, mandala’s inkleuren, headers maken, totaal geen inspiratie hebben, een drukke week, een kleine vakantie op de planning en nog veel meer!
» Als eerst wil ik jullie bedanken voor de ontzettend lieve berichtjes die ik krijg. Ik heb gemerkt dat de meeste berichtjes krijg bij DIY’s en Craft projecten. Sinds kleins af aan ben ik bezig met knutselen, het is nog steeds één van mijn grootste hobby’s. Ik vind het erg leuk om mijn creativiteit te delen en andere te inspireren, daarom vind ik het erg leuk om zoveel positieve reacties te krijgen.

» In een what did I do artikel van Denise van beautybydenies.nl las ik dat er bij de Action kleurboeken voor volwassenen waren voor één euro. Een heel fijn prijsje als je het mij vraagt! Als ik ga oppassen vraagt één van mijn oppaskindjes altijd of we samen gaan kleuren, vind ze leuk maar ik stiekem ook haha. Door te kleuren maak ik mijn hoofd leeg en kan ik relaxen, erg fijn!

Ik ging dus naar de Action en vond daar de kleurboeken voor 1 euro, maar ik vond ze eigenlijk een beetje tegenvallen. Er zaten een aantal leuke kleurplaten tussen maar over het algemeen vond ik ze heel simpel en kinderlijk.. Teleurgesteld stond ik te wachten bij de kassa en zag op de band voor mij mandala kleurboekjes liggen, die had ik daarvoor niet zien liggen?! Ik besloot om weer de winkel in te gaan op zoek naar die kleurboeken, die uiteindelijk bij de kinderafdeling lagen waar ik niet had gezocht. Ze waren echt véél leuker dan die grote kleurboeken dus ik nam er uiteindelijk 4 mee, allemaal €0,79 per stuk. Momenteel ben ik bezig met bovenstaande mandala tekening die je hier kunt downloaden en kunt inkleuren.

» Afgelopen week zag ik een oproepje op Alexaslovelyworld.nl, Alexa was namelijk op zoek naar iemand die voor haar een header kon maken. Ik ben geen pro maar ik weet wel het e.e.a. van Illustrator en photoshop, dus ik begon met het maken van een header. Het leuke is dat ze nu al de header online heeft staan, echt zo leuk! In de toekomst wil ik meer bloggers uit de brand helpen door headers te maken. Hier verschijnt in verloop van de week een artikel over. :-)

» Vorige week plaatste ik een post over inspiratie opdoen voor het maken van een nieuwe tas. Waar die inspiratie is gebleven weet ik niet, geen flauw idee hoe dat komt. Wel heb ik al een aantal schetsen gemaakt maar ik ben er nog steeds niet over uit.

» Aankomende week wordt het voor mij een erg drukke week. Bij mij in de buurt is het feestweek wat voor mij betekent dat ik heel wat avonden ga oppassen en weinig slaap. Oppassen vind ik leuk en ik ben gewoon geen feestbeest, dus ja oppassen in de feestweek doe ik al jaren.

» Binnenkort ga ik een paar dagen naar Limburg, Venray om precies te zijn. Gezellig een paar dagen weg! Ik ben er nog nooit geweest en ben erg benieuwd, heeft iemand nog leuke  tips voor leuke winkels, eettentjes of musea?

Hoe was jouw week?

Liefs,

Isabel Cristina

18 responses to “Tuesday Talk

  1. Mandala’s kleuren is gewoon heerlijk ontspannend. Daar is niets kinderachtigs aan! Heb je dezelfde mndala al eens in verschilende stemmingen gekleurd? Als je je happy voelt kies je anderer kleuren dan wanneer je depri bent. Het leuke is dat je dat later ook kunt zien aan de ingekeurde mandala’s. Prachtige header heb je gemaakt!!! :)

  2. Leuke update! De header die je voor Alexa hebt gemaakt is echt super mooi! En wat heerlijk dat je nog een paar daagjes weg gaat, veel plezier alvast!

  3. Wat een leuk update! Echt wauw. Je hebt de header van Alexa zo mooi gemaakt. Zou ik jou een berichtje kunnen sturen? Ik wil super graag mijn header aanpassen.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

