Tuesday Talk

Tuesday talk 4

Wat een drukke week! Oppassen, weinig slaap, midweek weg, shoppen in Oberhausen, nieuwe logo, veel nieuwe DIY’s gemaakt en te weinig tijd hebben. Lees je mee?

» Afgelopen weken waren erg druk. Zoals ik al vertelde ging ik in de feestweek oppassen en dat werd behoorlijk laat. Ik lag pas rond 3 uur in bed en werd sochtends weer vroeg wakker door de herrie van de kermis.. Erg weinig slaap.. maar ik heb het overleefd! ;-)

» Tijdens één van mijn oppasavonden vond de kat het leuk om een muisje mee naar binnen te nemen wat er dus voor zorgde dat we een uur de muis onder de kast vandaan probeerde te krijgen. Uiteindelijk heb ik hem weten te vangen, yeah!  Best schattig zo’n klein beestje!

» Vorige week ben ik een midweek naar Venray geweest, erg leuk! Tijdens die week zijn we ook een dag naar Oberhausen geweest, naar het CentrO om precies te zijn. Het is een heel mooi groot overdekt winkelcentrum met heel veel leuke winkels. Zeker een aanrader! Tijdens mijn bezoekje bij de Saturn werd ik eigenlijk wat minder blij… 2 maanden geleden kocht ik mijn Nikon spiegelreflex camera set met 2 lenzen voor €599,- wat destijds een aanbieding was(!!) Bij de Saturn zag ik dezelfde Nikon set voor €479,-. Best een groot prijsverschil!! :-(

» In Oberhausen ben ik voor de eerste keer naar Kiko geweest. Echt een hele leuke winkel maar ik heb het erg bescheiden gehouden bij alleen een lipliner. Waar ik wel los ben gegaan is de DM, zo groot assortiment en echt veel goedkoper dan in Nederland! Waarom moeten wij in Nederland altijd veel meer betalen.. :-(

» Mijn nieuwe logo, hoe vind je hem? Ik ben er best tevreden mee! Mijn oude logo is er in verwerkt, maar naar mijn idee is het veel leuker geworden door al die cirkels en krullen. Mijn oude logo bestond alleen maar uit mijn naam, niks mis mee maar als je logo’s voor andere bloggers wilt maken laat het niet zien wat ik kan, haha. De krullen waren best lastig om te maken maar uiteindelijk best gelukt. :-)

» Het is inmiddels al een week herfst en om eerlijk te zijn heb ik er echt zin in! Afgelopen week in Venray door het bos gelopen, foto’s gemaakt en veel ideeën opgedaan voor DIY artikelen. Ze staan voor komende week in de planning, nu nog tijd vinden om alle foto’s te bewerken! Ligt het aan mij of hebben jullie af en toe ook te weinig uren in een dag voor het bloggen?

Liefs,

Isabel Cristina

12 responses to “Tuesday Talk

  1. Mooi hoor je nieuwe logo, heel professioneel! En wat die dagen betreft, tja bij mij zijn ze ook vaak te kort hihi. :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

