Autumn Decoration

DSC_1009

Mijn hele huis is helemaal aangepast in herfstsfeer. Ik wordt helemaal blij van al die vrolijke kleuren! Vandaag laat ik jullie een aantal decoratie  inspiratie foto’s zien die gemaakt zijn bij mij thuis.

Kunnen jullie de DIY krans nog herinneren? Dit is die krans, versierd met dennenappeltjes, eikels, mini pompoens en nog veel meer.
Kunnen jullie de DIY krans nog herinneren? Dit is die krans, versierd met dennenappeltjes, eikels, mini pompoens en nog veel meer.
Mocht je het zelf willen maken,
Mocht je het zelf willen maken, de decoraties heb ik er tussen gestoken en niet gelijmd. Ik denk dat ik de krans ook voor een ander seizoen wil gebruiken dus vastlijmen is niet handig.

 

Het plateau heb ik erg rustig gehouden.
Het plateau heb ik erg rustig gehouden, als je daar te veel decoratie spulletjes neer legt krijg je een heel groot druk geheel. De kleine druiftrosjes die er wel liggen heb ik voor €0,50 bij een tuincentrum gekocht, sweet he!
De hortensias van de hortensia etagere zijn inmiddels gedroogd en hebben nu een
De hortensia’s van de hortensia etagere zijn inmiddels gedroogd en hebben nu een hele andere uitstraling. Rechts heb ik een aantal blaadjes ingelijst wat best een leuk effect geeft.

DSC_0990

Ideetje voor een vensterbank.
Ideetje voor een vensterbank.
Mais! Mais past echt bij de herfst en zie je nu overal groeien (als je in de buurt woont van maisvelden ;-)) De kleine is een gedroogde en de grote is een neppie van €0,50 grappig he!
Maiskolf! Mais past echt bij de herfst en zie je nu overal groeien (als je in de buurt woont van maisvelden ;-)) De kleine is een gedroogde en de grote is een neppie van €0,50 grappig he!

DSC_1001

De krans die je ziet is gemaakt door mijn moeder. Hij is gelegd op een diepe tinnen schaal met daarin een bloempot met bloemen.
De krans die je ziet is gemaakt door mijn moeder. Hij is gelegd op een diepe tinnen schaal met daarin een bloempot met bloemen.

Pas jij je decoratie aan per seizoen?

Liefs,

Isabel Cristina

30 responses to “Autumn Decoration

  1. Ziet er heel gezellig uit met die mooie herfstkleuren, ik ben er dol op. Bij mij krijgt mijn huis ook elk seizoen een mini metamorfose. Mooie foto’s weer!!! :)

  2. Ik doe er niet heel veel aan, af en toe een bloemetje. Maar als ik deze foto’s zo zie wil ik graag aan de slag gaan,het bos plunderen en heerlijk creatief bezig zijn :) want wat ziet het er leuk uit!

  3. Wat een leuke decoraties, ik heb mijn huis ook herfstproof gemaakt:) Video komt zaterdag op mijn blog, ben benieuwd wat je ervan vindt, aangezien ik je wel een experts op dit gebied vindt:). x

♡ E-mail adres wil not shown in comment

