Leaves Bouqet

leaves bouqet 8
Heerlijk de herfst, ik hou ervan! Voor de DIY van vandaag heb je iets heel simpels nodig namelijk; bladeren. Met bladeren kun je namelijk een heel leuk herfst boeket maken.

Tijdens mijn boswandeling van vorige week kwam ik een hoop mooie bladeren tegen, te zonde om ze te laten liggen dus nam ik ze mee. Mooie bladeren kun je namelijk altijd wel gebruiken voor eenΒ  DIY!

Benodigdheden:
– Verschillende kleuren bladeren
– Ijzerdraad
– Vaas

Voordat je gaat beginnen heb je een hoop bladeren nodig. Het liefst in verschillende kleuren Γ©n een (lang) steeltje.
Voordat je gaat beginnen heb je een hoop bladeren nodig. Het liefst in verschillende kleuren Γ©n een (lang) steeltje.
Pak als eerst de kleine blaadjes en houdt ze bij elkaar met je duim en wijsvinger.
Pak als eerst de kleine blaadjes en houdt ze bij elkaar met je duim en wijsvinger. Het takje met helicoptertjes van de esdoorn heb ik als basis genomen, die komt in het midden.
Plaats de kleine blaadjes om het middentakje totdat je een bosje begint te krijgen. Ik heb de bovenkant van het blad richting het basistakje gedraaid. uiteindelijk zullen de blaadjes drogen en zullen ze naar buiten buigen.
Plaats de kleine blaadjes om het middentakje totdat je een bosje begint te krijgen. Ik heb de bovenkant van het blad richting het basistakje gedraaid. uiteindelijk zullen de blaadjes drogen en zullen ze naar buiten buigen.
Nadat je alle kleine blaadjes om de basis hebt gezet bind je de takjes samen met wat ijzerdraad. Nadat je dit hebt gedaan pak je de grote bladeren en bind je die er ook bij.
Nadat je alle kleine blaadjes om de basis hebt gezet bind je de takjes samen met wat ijzerdraad. Nadat je dit hebt gedaan pak je de grote bladeren en bind je die om de kleine blaadjes.
Het boeket van bovenaf. Je kunt het boeket helemaal naar wens maken
Het boeket van bovenaf. Je kunt het boeket helemaal naar wens maken, met verschillende en hoeveelheid bladeren.

leaves bouqet 7

Het resultaat: om eerlijk te zeggen ziet het er in het echt iets leuker en mooier uit.
Het resultaat: om eerlijk te zeggen ziet het er in het echt iets leuker en mooier uit en mist het een aantal rode bladeren maar helaas kon ik die op dat moment niet vinden. Toch ben ik blij met het resultaat. :-)

Heb jij wel eens een boeket met bloemen of bladeren gemaakt?

Liefs,

Isabel Cristina

15 responses to “Leaves Bouqet

β™‘ E-mail adres wil not shown in comment

