Tuesday Talk

Tuesday talk 11-11
Een nieuwe Tuesday Talk en er is een hoop gebeurd afgelopen weken! Als eerste had ik een nieuw iPhonecase met nadruk op had, heb ik een hoop op de planning en kan ik niet wachten tot kerst!

» Time flies, het is inmiddels al half november! Af en toe heeft een dag echt te weinig uren! Er zijn zo veel dingen die ik nog wil doen maar weet gewoon niet wanneer ik het moet doen. Voor komende periode heb ik een hoop leuke ideetjes voor nieuwe artikelen, nu nog de tijd nemen om het uit te werken! :-)

» De iPhone case die je hierboven ziet had ik een tijdje geleden op een creatieve middag gemaakt. 2 lapjes leer op maat gemaakt, een hartje eruit gesneden, aan elkaar vast genaaid, lijm er op… tja en daar ging het mis. Online had ik een “ultra thin” case besteld, erg handig maar niet in combinatie met die lijm die ik gebruikte. De case trok helemaal krom waardoor hij brak :-(

»  “It’s the most wonderfull time of the year” Yes! Ik heb er helemaal zin in! Altijd al geweest, dit jaar heb ik besloten om er eerder met kerst en decoratie artikelen te beginnen dan vorig jaar. Daarom verschijnt het eerst kerst gerelateerde artikel volgende week maandag. Sommige van jullie zullen misschien denken “nu a?!” JA! Als je kerst ornamenten wilt maken is het leuk als je ze dit jaar nog in de boom kan hangen, toch? Er zit in ieder geval wel een aantal uurtjes werk in! ;-)

» Omdat het volgende maand toch wel een duurdere maand dan een gemiddelde maand wordt heb ik besloten om voor de komende periode een “No buy” weeks ga inplannen! Wie doet er mee?

» Heeft er iemand nog een goede tip om een droge huid tegen te gaan? Momenteel smeer ik mij 2x per dag met bodylotion en andere oliën maar ik blijf een droge huid hebben..

Hoe was jullie week?

Liefs,

Isabel Cristina

14 responses to “Tuesday Talk

  1. Ik wil binnenkort naar een kerstmarkt, heb ik echt nog nooit gedaan. Wat jammer trouwens van je hoesje vind hem wel erg leuk! Helaas heb ik geen tips voor een droge huid, want ik smeer en smeer ook maar het is zo weer droog !

  2. Ik gebruik nu sinds een paar weken de nieuwe Lipikar Baume AP + van La Roche Posay. Die werkt echt super tegen een droge huid. Zelfs bij mijn verloofde die last heeft van sporiasis werkt hij goed.

  3. Heerlijk die kerst periode! Kom maar op hoor met al je ideeën, ik zit er klaar voor!!! Zonde van je hoesje maar eh…. dat doe jij toch zo opnieuw! ?! ;)

  4. Hey meid! Ik kom vandaag voor het eerst op je blog. Je schrijft leuk! Je hebt er een nieuwe volger op bloglovin bij haha! :D Een no buy week is erg lastig voor mij. Ik koop elke dag wel wat :P Liefs, Roxanne/ http://www.peachlife.nl

♡ E-mail adres wil not shown in comment

