Pearlmania SoyScents

Soycents Pearlmania
1,5 week geleden schreef Serena van Beautylab een artikel over de nieuwe Soyscents geurtjes van haar moeder. Jeej, die moest ik hebben want uit ervaring weet ik dat ze heerlijk zijn!

Serena schreef een heel leuk uitgebreid artikel over de soyscents die haar moeder Rita maakt. De kerstgeuren waren binnen én er zaten een heleboel lekkere geuren tussen die ik wel wilde hebben.

Doordat ik vorig jaar een aantal soyscents had gekregen had ik al wat ervaring met de soyscents van PearlMania. (het artikel is hier terug te lezen) Inmiddels heb ik een aantal soyscents en waxmelts van verschillende merken uitgeprobeerd maar blijven de soyscents van Pearlmania mijn favoriet.

Soycents 1

Zo lang als ik mij kan herinneren heb ik al last van allergieën. Van veel geuren/parfums  krijg ik helaas snel last, dan krijg ik bijvoorbeeld hoofdpijn, moet ik hoesten, niezen of heb ik alles tegelijk. In het laatste artikel van Serena las ik dat de soyscents van PearlMania van ecologische sojawas wordt gemaakt. Na even gegoogled te hebben kwam ik er achter dat sojawas zeer schoon branden en en geen deeltjes uitstoten die allergische reacties kunnen veroorzaken. Dit komt doordat er geen bestrijdingsmiddelen worden gebruikt bij de teelt. Ik denk dat de ecologische sojawas in combinatie met de parfum die Rita gebruikt een goede combinatie zijn waardoor ik geen allergische reactie krijg. Jeej!

Momenteel is er een actie bij Pearlmania
In totaal bestelde ik samen met mijn moeder 15 soyscents, 12 soyscents en 3 cups.

Na het lezen van het artikel op Beautylab waren mijn moeder en ik zo enthousiast dat we meteen wilde bestellen. Helaas waren een aantal geurtjes en ons favoriete geurtje uitverkocht waardoor we niet meteen konden bestellen. Binnen een paar dagen waren er weer een hoop geuren aangevuld waaronder onze favoriete geur. Jeej!

Vanilla Noël,
Vanilla Woods: Vanilla woods is een combinatie van vanilla en hout. Ik vind hem heerlijk maar ik ben dan ook echt een fan van vanilla.
Winter forest
Winter Forest: De geur die je opvangt wanneer je wandelt door een winters bos, een lieve en geurige combinatie van verse groene dennennaalden, lichtgeurige bloemen en hout” Naast de mooie kerstkleuren, glitters en kerstboom ruikt het echt alsof je door het bos loopt.
Vanille Noël
Vanilla Noël: De naam zegt het al het is een mix van Vanilla en marshmallow. Vooral de geur van marshmallow maakt het net iets zoeter wat heerlijk is!
Gingerbread House
Gingerbread House: De naam zegt het al, de geur van een gingerbread huis. De geur lijkt er echt precies op net als het uiterlijk van de soyscent, het maakt mij helemaal vrolijk!
Cosy evenings:
Cosy evenings: “De geur van dennenbomen, eucalyptus en warme kruiden zorgen voor een gezellig knus avondje, binnen op de bank.” Eucalyptus is één van ons favoriete geuren, in combinatie met dennenbomen en warme kruiden leek ons erg lekker waardoor wij er meteen een aantal bestelden. Yes, dit is één van onze favoriete geuren.
Vers gebakken broodjes:
Vers gebakken broodjes: Ik weet niet hoe ze het heeft gedaan, maar hij ruikt echt als vers gebakken broodjes!
Minty eucalyptus
Minty Eucalyptus cup: Deze cups zijn iets kleiner dan de soyscents maar ruiken nog steeds erg lekker! Mint en eucalyptus is een hele goede combinatie en ruikt heerlijk “schoon”. Mijn moeder heeft een klein beetje in de waterverdampers bij de verwarming gedaan. Het water in de waterverdampers zal nooit net zo heet worden zoals in een olieverdamper. Hierdoor smelt de  sojawas niet maar geeft het een hele zachte geur af.
Fresh Linen
Fresh Linen: “Pas gewassen linnengoed.De heerlijke geur van schoon en puur, met geurnoten van poeder en musk. Vermengd met de geuren van bloeiende jasmijn, seringen en pioenrozen en zachte aroma’s van Egyptische musk en Vanille” Deze mooie witte soyscent met glitters ruikt echt alsof je een aantal wasjes hebt gedaan. Mijn moeder vond deze geur zelfs zó lekker dat ze een stukje van de soyscent eraf heeft gesneden voor in een zakje in haar kledingkast.
In totaal bestelden mijn moeder en ik 15 soyscents waaronder 12 soyscents en 3 cups. Momenteel is er een aanbieding waardoor je
In totaal bestelden mijn moeder en ik er 15 waaronder 12 soyscents en 3 cups. (een aantal geuren hebben we dubbel besteld) Momenteel is er zelfs een aanbieding. Door deze aanbieding heb ik €15,- inclusief verzendkosten betaald.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je een mailtje met je bestelde artikelen en een uitleg hoe je kan betalen. Betalen kan via overmaken of paypal. Nadat PearlMania de betaling binnen heeft gekregen zal je bestelling zo snel mogelijk worden verzonden. Ik bestelde mijn bestelling op een zondag en kreeg die dinsdag binnen.

Ohja, op vragen via de mail wordt erg snel gereageerd. Zo slim als ik was, vergat ik mijn huisnummer te noteren en stuurde ik per mail het juiste adres nogmaals. Slim!

Mijn moeder en ik zijn in ieder geval erg blij met de soyscents, als onze voorraad op is gaan we zeker nog een aantal geuren nabestellen. We zijn helemaal weg van Fresh linen en Minty eucalyptus!

Heb jij al eens besteld bij PearlMania?

Liefs,

Isabel Cristina

22 responses to “Pearlmania SoyScents

  1. Hey wat leuk en wat klinken de geuren heerlijk die je hebt omschreven. Leuk ook dat je tips geeft om de soy scents eens op een andere manier te gebruiken dan in de brander!

    Vorig jaar heb ik zelf soy scents gemaakt met de geur figs and brown sugar en die ruiken zoooo lekker.

    Liefs

  2. Heerlijk al die geurtjes, ze maken de winteravonden nog knusser! Fijn dat de PearlMania soycents geen allergische reacties geeft. Het in de waterverdamper doen vind ik een topidee!!! :)

  3. Wat leuk om mijn soyscents terug te zien op je blog, dankjewel! Je hebt trouwens een moeder met hele creatieve ideeen. Echt leuk

  4. Ze zien er leuk uit en het concept staat mij ook wel aan, ze lijken mij heeerlijk! Het word tijd dat ik ook eens een brandertje ga kopen :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

