Xenos Haul

Xenos aankoopjes 7

Een aantal dagen geleden scheef ik al over mijn voorliefde van glazen decoratie. Bij de Xenos vond ik het perfecte glazen kistje.

Regelmatig loop ik de Xenos binnen het is één van m’n favoriete winkels net als de action. Niet dat ik iets nodig heb, maar het is altijd zo leuk om ertussen te snuffelen! Dit keer kwam ik een aantal hele leuke spulletjes tegen.

Als eerst kwam ik dit hele schattige glazen kistje tegen. Het is een kistje met facet geslepen glazen en een spiegelbodem.
Als eerst kwam ik dit hele schattige glazen kistje tegen. Het is een kistje met facet geslepen glazen en een spiegelbodem.
De grootte van dit kistje is 9x9x8 cm  niet heel groot maar prima voor mij. Mocht je dit glazen kistje te klein vinden, ze zijn ook 2 grotere maten waarvan 15x20x6 de grootste is.
De grootte van dit kistje is 9x9x8 cm niet heel groot maar prima voor mij. Mocht je dit glazen kistje te klein vinden, ze zijn ook 2 grotere maten waarvan 15x20x6 de grootste is. De prijs van dit glazen kistje is €4,99.
Het kistje dat ik  heb gekocht heeft een mooie licht gouden kleur maar ze zijn ook verkrijgbaar in de kleuren beige, zwart en zilver en geel-goud.
Het kistje dat ik heb gekocht heeft een mooie licht gouden kleur maar ze zijn ook verkrijgbaar in de kleuren beige, zwart en zilver en geel-goud.
Ook zijn er verschillende prints op de deksel van de grotere glazen kistjes. Ik koos een een simpele basic.
Ook zijn er verschillende prints op de deksel van de grotere glazen kistjes. Ik koos een een simpele basic maar er zijn ook prints van vlinders en teksten.
En dan nu één van mijn favoriete aankoopjes van deze week! Deze tubes met met verf heb je in verschillende varianten namelijk glitter en metallic. Ik koos voor de metallic kleuren, koper, goud en zilver. De kleuren zijn echt mooi en kun je heel goed gebruiken voor het opvrolijken van verschillende decoratie objecten. De verf zit is op waterbase en zit in een tube van 75ml  voor slechts €0,99!
En dan nu één van mijn favoriete aankoopjes van deze week! Deze tubes met met verf heb je in verschillende varianten namelijk glitter en metallic. Ik koos voor de metallic kleuren, koper, goud en zilver. De kleuren zijn echt mooi en kun je heel goed gebruiken voor het opvrolijken van verschillende decoratie objecten. De verf zit is op waterbase en zit in een tube van 75ml voor slechts €0,99!
Het is erg lastig om glitters en glans te fotograferen maar ik hoop dat je toch nog een beetje het effect kunt zien van deze mooie verf!
Het is erg lastig om glitters en glans te fotograferen maar ik hoop dat je toch nog een beetje het effect kunt zien van deze mooie verf.

Het glazen kistje krijgt een mooi plaatsje op mijn nachtkastje. Ik weet nog niet wat ik er in ga doen maar Kirsty van beautiliciousworld kwam met het idee dat je er mooie lipstick in kunt doen wat ik een erg leuk idee vind!

De verf ga ik zeker gebruiken voor kerst DIY’s, heb al allemaal ideetjes!

Wat vind je van mijn aankopen?

Liefs,

Isabel Cristina

9 responses to “Xenos Haul

♡ E-mail adres wil not shown in comment

