DIY Blond Amsterdam Christmas ball

Blond Amsterdam Christmas 7
Blond Amsterdam, wie vind die leuke getekende poppetjes nou niet leuk?! In deze DIY kun je zien hoe je een eigen Blond Amsterdam kerstball kan maken.Al jaren ben ik fan van Blond Amsterdam, ik word gewoon vrolijk als ik die leuke tekeningetjes zie.

De kleuren die ik dit jaar voor kerst ga gebruiken zijn wit, zilver en een beetje rood met roze. Tijdens het drinken uit mijn mug to go van Blond Asterdam bedacht ik mij dat de mug (leuke tekeningen + roze deksel) goed bij mijn kerstthema paste.

Tot op het heden heb heb ik nog nooit een kerstbal van Blond Amsterdam gezien, jammer want dat zou echt heel leuk zijn! Dus, stak ik mijn eigen handen uit de mouwen en maakte een aantal Blond Amsterdam kerstballen.

Benodigdheden:
– Kerstballen (action)
– Lijm (action)
– Glitters (optioneel) (ook action)
– Printer en papier.

kkkk
De lijm die ik heb gebruikt heb ik gekocht bij de action voor €0,89, de grote kerstbal komt ook van de action en is €0,39 per stuk. Het kleine kerstballetje kocht ik in een doos bij een tuincentrum.

De plaatjes van Blond Amsterdam heb ik allemaal gezocht op Google. Zet alle plaatjes in een bestandje en print de plaatjes uit.

Smeer een klein beetje lijm op de achterkant van het plaatje en wrijf het goed uit. Niet zo veel als ik gebruiken want dan komt het er aan de zijkanten uit.. ;-)
Smeer een klein beetje lijm op de achterkant van het plaatje en wrijf het goed uit. Niet zo veel lijm als ik heb gebruikt want dan komt het er aan de zijkanten uit.. ;-)

Nadat je de lijm erop hebt gesmeerd plak je voorzichtig het plaatje op de bal. Doordat de bal rond is zul je een paar kleine vouwtjes hebben in het plaatje, dit kun je helaas niet voorkomen. Door een grotere bal te nemen zul je er wel minder last van hebben.

Het resultaat vind ik erg schattig geworden
Tadaaa! Best schattig toch? Ik vind het erg schattig maar miste nog een finishing touch..
...daarom besloot ik de
…daarom besloot ik om rond het plaatje nog een aantal glittertjes te plakken. Gewoon wat lijm rond de randjes en dan wat glittertjes eromheen te strooien.

Blond Amsterdam Christmas 5

Ben benieuwd hoe ze in mijn boompje gaan staan :-)
Ben benieuwd hoe ze in mijn boompje gaan staan :-)

Ben jij ook een fan van Blond Amsterdam?

Liefs,

Isabel Cristina

12 responses to “DIY Blond Amsterdam Christmas ball

♡ E-mail adres wil not shown in comment

