Tuesday Talk

Tuesday talk 6
Afgelopen weken waren leuk, druk, maakte ik een hoop DIY’s, ontving ik heel veel lieve berichtjes, schoten mijn bezoekersaantallen omhoog en ging ik een leuke samenwerking aan.

» Afgelopen week kwamen er een aantal DIY’s online. DIY artikelen zijn één van mijn favoriete artikelen om te maken. Ik hou ervan om te knutselen, foto’s te maken, nieuwe ideeën te bedenken en andere te inspireren. Ik krijg wel vaker de vraag hoe ik op al die ideetjes  voor DIY’s kom. Mijn inspiratie haal ik overal vandaan, bladen, televisie, etalages en instagram. Het is voor mij een uitdaging om al die inspiratie en ideetjes die ik heb opgedaan een compleet andere creatie van te maken, een creatie die je niet snel zult vinden op bijvoorbeeld pinterest.

» Herken je de Foto boven dit artikel? Dit was de eerste poging van het DIY artikel Reindeer Jar. De verf die ik had gebruikt ging niet goed samen met het krassen met een schuifspeltje. Door het krassen met het schuifspeltje krulde de verf op in plaats van een mooie lijn achter te laten. Jammer dat de verf hiervoor niet geschikt was, ik vond het zilver wel mooi…

» Zondag zette ik het artikel photo on wood ornament, Sinds die tijd zijn mijn bezoekers aantallen omhoog geschoten. Echt zó leuk om te zien dat het artikel zo vaak bekeken is, gedeeld is op Pinterest en heel veel likes heb gehad op Welke.nl. Dankjewel! :-D

» Laats ben ik benaderd door een bedrijf  met de vraag of ik een product wilde testen, erg leuk! Donderdag komt het artikel online, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Wat een plaatje hè! <3 Bron

Wat een plaatje hè! <Bron foto>

» Dit jaar ga ik voor het eerst een kerstmarkt bezoeken, ik kijk er al we-ken naar uit! :-D Op internet kwam ik een overzicht tegen met de leukste kerstmarkten in o.a. Duitsland, Nederland en Belgë. Er is zoveel keus dat ik eigenlijk niet weet welke kerstmarkt ik moet bezoeken haha. Heb jij wel eens een kerstmarkt bezocht en welke kerstmarkt is echt een aanrader?

Liefs,

Isabel Cristina

17 responses to “Tuesday Talk

  1. Wat leuk dat je zoveel extra bezoekers hebt gehad door je schattige hout ornamentjes! Zie je maar weer dat diy’s heel erg ‘hot’ zijn, hihi. Benieuwd naar je review! :)

  2. Heerlijk om een kerstmarkt af te struinen :) Brussel is erg leuk, al hoor ik wel dat je voor het echte werk de Duitse grens over moet!

  3. Kerstmarkten zijn tof! Ik vind die in Duitsland toch altijd het fijnste! Keulen en Düsseldorf vond ik prachtig, maar ook Oldenburg en Bremen zijn leuk. Ik ga 6 december naar een voor mij nieuwe kerstmarkt: Münster.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

