Winter Lookbook

WINTER LOOKBOOKMijn eerste winter lookbook. Gemaakt met heel veel verschillende items en met eigen gemaakte illustraties. Kijk je mee?

Als kind hield ik al veel modeshows met Barbies, zes Barbies en elke Barie had dan drie (zelf gemaakte) kledingsetjes waarmee ze moesten lopen. Tot grote ergernis van mijn zus want die modeshow duurde u-ren.

Met de Barbies spelen doe ik al een aantal decenia niet meer, maar outfits bij elkaar zoeken en kleding (ver)maken vind ik nog steeds erg leuk. Toen ik op Northflix.nl zag er een Bloggers-Battle was van Sans-Online waarvoor je een collage moest maken begonnen mijn handen te jeuken! :-D De prijs? €500,- shoptegoed bij Sans-Online!

Het zijn uiteindelijk 3 verschillende soorten collages geworden met echte kledingstukken en geïllustreerde poppetjes. Zo heb ik een Kerstoutfit samengesteld maar ook een outfit voor een ijskoude en zonnige winterdag gemaakt.

Kerst is één van mijn favoriete tijden van het jaar én één van de weinige momenten dat ik mezelf echt uitdos. Voor deze outfit koos ik voor een schattig jurkje. Mooie
Kerst is één van mijn favoriete tijden van het jaar én één van de weinige momenten dat ik mezelf echt uitdos. Voor deze outfit koos ik voor een schattig jurkje. Een bijpassende armband en ketting en een heel leuk glittertasje.

 

Deze outfit is voor een koude winterdag, lekker wandelen op warme laarzen en een leuke muts op.
Deze outfit is voor een koude winterdag, lekker wandelen op warme laarzen en een leuke muts op.
Misschien niet
Misschien zijn dit niet de eerste kleuren die je in de winter pakt, maar omdat alle winterkleren altijd al zo donker zijn vond ik deze wel in het rijtje passen. Vooral die koper kleurige trui is mijn favoriet, stylish en lekker warm!

Tijdens het zoeken van de outfits ben ik een hoooop leuke spullen tegen gekomen en is mijn wishlist is enorm gegroeid met heel veel leuke items!

Maargoed, dit waren mijn collages! Mocht je nog niet mee hebben gedaan met deze Bloggers-Battle van Sans-Online dag daag ik je bij deze uit, ben erg benieuwd naar jouw creatie(s)!

Wil je ook meedoen? Dat kan iedere blogger mag meedoen. Meedoen kan tot 10 december, dus je hebt nog 2 dagen de tijd! Er zijn wel een aantal voorwaarden die je hier kunt lezen.  Ik hoop dat voorwaarden nummer 6 “Gebruik je creativiteit en zorg dat je opvalt!” met mijn eigen gemaakte illustraties is gelukt. Mocht je instagram hebben, like dan ook vooral mijn foto over dit artikel om nog meer op te vallen! :-D

Ga jij de uitdaging aan?

Liefs,

Isabel Cristina

20 responses to “Winter Lookbook

  1. Wauw wat super knap gedaan! Fantastische outfits ook en ik kan meteen naar de juiste pagina om te bestellen dus ik zeg: NUMMER 1 !!! : )

♡ E-mail adres wil not shown in comment

