Tuesday Talk

rijdende-auto-met-kerstboom-LOGO
Driving home for christmas! Letterlijk ;-) Het waren hele hectische weken maar de kerstboom staat, de workshop kerststukjes maken is goed gelukt maar de tijd vliegt voorbij!
» Vorige week maakte ik deze illustratie. Driving home for christmas in mijn bedrijfswagentje, een Fiat5oo (die ik niet heb) en een dennenboom op het dak (die ik ook niet heb) Desalniettemin vind ik de illustratie erg leuk en grappig geworden. :-D Illustraties maken vind ik erg leuk om te maken, met potlood maar ook op de computer met Illustrator af en toe een combinatie ervan.

» Afgelopen weken waren best druk, zo is mijn  hele huis versierd met uiteenlopende kerstversieringen en heb ik wel 100x de trap naar zolder beklommen om alle kerstversieringen tevoorschijn te toveren. Ja beklommen… ;-)

» Mijn mini kerstboompje die ik van mijn moeder had gekregen kreeg een mooi plaatsje in mijn kamer. Ik wist al precies welke kleuren ik ging gebruiken voor dit jaar namelijk wit, zilver en rood. Als eerst testte ik de lichtjes, check die deden het. Toen ik uiteindelijk de lampjes in mijn boompje had gehangen en de stekker er weer in stopte kwam ik tot de ontdekking dat er een lampje het niet deed.. Fijn, toen op zoek naar ander lampje, nieuw lampje erin, stekker in het stopcontact.. was het lampje zo fel dat ik er bijna bruin van werd! Grr, lampjes er allemaal uit gehaald en een nieuwe slinger lampjes erin gedaan. 2 uur later was mijn boom dan ein-de-lijk versierd maar zag het er niet uit. Ik denk dat ik mijn dag niet had haha. Uiteindelijk heb ik na een aantal dagen alles weer uit mijn mini kerstboompje gehaald en opnieuw versierd. Foto’s volgen nog! :-)

» Mijn moeder organiseerde dit jaar voor vrienden een workshop voor kerststukjes maken en ik was haar assistent! Afgelopen week hebben wij al veel oase, takken, eucalyptus, krammen decoraties ingeslagen voor deze workshop. afgelopen zondag was het zover. Met de takken in m’n nek, kerstmuziek en dennengeur zijn we naar de locatie gereden. Het was erg gezellig en de kerststukjes zijn heel mooi geworden.

» Na de workshop maakte mijn moeder en ik onze eigen kerststukje thuis. Bij het knippen van de takken kwam alleen mijn vinger tussen dat veertje van de knipper waardoor mijn vinger klem zat, ging bloeden en heel erg pijn deed. Maar ik heb het overleefd! Mijn kerststukje heb ik dit jaar niet in een mandje of potje gemaakt maar op een langwerpige schaal die ik op een langwerpige dienblad heb gezet. Benieuwd? Foto’s volgen!

» Zoals jullie nu misschien wel weten hou ik echt ontzettend van de kerst maar ik heb echt het gevoel alsof de tijd voorbij vliegt! :-( Op bloglovin heb ik een hoop leuke artikeltjes voorbij zien komen die ik allemaal nog ga lezen als ik even tijd heb!

» Morgen ga ik naar de eerste Kiko winkel in Nederland! Of zoals mijn opa zegt kLiko, haha. Een paar maanden geleden was ik voor het eerst in Kiko’s en kocht ik voor het eerst iets van het fijne merk. Ik ben op zoek naar een fijne eyeliner dus ik hoop dat ik die daar kan vinden. Hebben jullie nog tips voor een fijn product bij Kiko’s?

Is jouw huis al versierd met kerstdecoratie of doe je daar niet aan?

Liefs,

Isabel Cristina

11 responses to “Tuesday Talk

  1. Kerststukjes maken heb ik ook altijd erg leuk gevonden, en leuk om te lezen dat je zowel in rl als op de pc creatief bent, driving home for Christmas vind ik erg leuk geworden! :) en ik ben erg benieuwd wat je van Kiko vind.

  2. Ik heb nog geen tijd gehad om los te gaan met kerstspullen.
    Je illustraties zijn echt heel leuk! Ik zou willen dat ik zo handig en creatief was.

  3. Dit is een geweldige illustratie! Jammer dat je die auto niet in het echt hebt maar wie weet…. Hier is ook alles in kerstsfeer, zo gezellig!!! Ik hou er van. : )

♡ E-mail adres wil not shown in comment

