Christmas Decoration

Crhistmas decoration 8

Kerst, één van mijn favoriete momenten van het jaar. Nu mijn huis en kamer in kerstsfeer is laat ik jullie graag alles zien!

a

In de afgelopen tuesday talk vertelde ik al over mijn mini kerstboom, dit is hem dan!

Dit jaar koos ik voor wat klassiekere kleuren, zilver, wit en rood. (Vorig jaar ging ik voor goud en roze) in de kerstboom hangen kerstballetjes maar ook mijn eigen gemaakte kerstboompjes, sneeuwpopjes en zelfgemaakte strikjes. Om de kerstboom ligt een krans die ik ook zelf heb gemaakt met daarin kerstballetjes. Ik had geen pot of dekentje om de kerstboom pootjes te bedekken en bedacht dit als alternatief wat ik best grappig geworden vind. :-) Een piek moet nog komen, een kleine zilveren piek kon ik niet vinden, iemand een idee?

 
Crhistmas decoration 4

 

w
Dit hertje heb je misschien al eerder gezien in de reindeer jar DIY, vind hem nog steeds erg leuk geworden :-)

w
Deze kaarsen en theelichthouders heb ik bij verschillende winkel gekocht. Behalve dat gingerbread huisje dan, die heb ik zelf gemaakt! De witte theelichthouder achterop heb ik op een metalen kaarsen houder gezet om meer verschillende hoogtes te krijgen. Als je een aantal spulletjes van dezelfde hoogte bij elkaar zet zie je vaak de achterste spulletjes niet meer en ziet het er heel saai uit. Daarom zet ik vaak spulletjes bij elkaar van verschillende hoogtes en belande de witte theelichthouder op de kaarsen houder.
a
Rechts zie je een vaasje met wat dennentakken, eucalyptus en iets uit de tuin. Het waren eigenlijk takjes die overbleven na de workshop kerststukjes maken, zonde om weg te gooien toch? Het is weer eens wat anders èn mijn kamer ruikt heerlijk! :-)
a
Dit is uiteindelijk mijn kerststukjes geworden. Hij is gemaakt op een langwerpig dienblad met dennentakken, eucalyptus, takken en een aantal versieringen. De foto is helaas niet zo mooi gelukt als ik zou willen. Ik kwam er pas achter toen er geen tijd en genoeg licht meer was om een nieuwe foto te maken.. Ik hoop toch dat jullie een beetje kunnen zien hoe het is geworden..
Als laatst mijn Blond amsterdam kerstbal, hij past niet echt bij het kleurenthema maar ik vond hem te leuk om niet neer te leggen :-)
Als laatst mijn Blond amsterdam kerstbal, hij past niet echt bij het kleurenthema maar ik vond hem te leuk om niet neer te leggen :-)

Hoe ziet jouw huis eruit?

Liefs,

Isabel Cristina

23 responses to “Christmas Decoration

  1. What a clever idea, I never would have thought that would look like a gingerbread house!
    Have a great start to the week :)
    Much Love, Karen xx

♡ E-mail adres wil not shown in comment

