Christmas Gift Ideas

Christmas gift ideas 6
Kerstcadeautjes, sommige mensen weten al maanden van te voren wat ze willen hebben en andere vragen elk jaar sokken omdat ze niks kunnen bedenken. In dit artikel een aantal ideetjes! Persoonlijk heb ik geen moeite om cadeautjes voor kerst te verzinnen, geef mij pen en papier en je krijgt een a4tje vol met suggesties en ideeën! ;-)

Toch draait kerst niet alleen om cadeautjes, kerst gaat om het samenzijn en waarderen wat je hebt. Mijn favoriete cadeautjes zijn cadeautjes waarbij mensen moeite hebben gedaan om te bedenken wat ik leuk vind om te krijgen.

Vandaag deel ik een aantal ideetjes waarvan ik er één laat zien.
Verwen en relax pakket

www
Voor verwen en relax pakket heb ik een aantal spulletjes bij elkaar gezocht zoals een scrubwashandje, gastendoekje, badzout, nagellak, bodylotion en een soyscent. Met als basis een klein dienbladje om alle spulletjes op te leggen.
Het leuke aan transparante kerstbal is dat je alles kan zien wat erin zit. Ik kocht deze bal bij de acion
Het leuke aan transparante kerstbal is dat je alles kan zien wat erin zit. Ik kocht deze bal bij de action voor €0,39 en vulde de bal met badzout.
Wat ik niet wist dat het badzout roze was, maar dat vind ik juist erg leuk eruit zien!
Wat ik niet wist dat het badzout roze was, maar dat vind ik juist erg leuk eruit zien! Ik maakte een lintje aan het haakje met daaraan een kleine label.
Ik
Als eerst rolde ik het kleine gastendoekje op en legde het op het dienblad.
Daarna
Daarna legde ik alle andere spulletjes voor het handdoekje. De kleurcombinatie vind ik erg leuk geworden.
ff
Pak het pakketje in met transparante folie en doe er een leuke strik omheen. Best leuk toch?

Ik zou het leuk vinden om te krijgen maar ik weet dat niet iedereen van de nagellak, badzout of soyscents is. ;-)
Daarom heb ik nog een aantal andere ideetjes, met als basis een dienblad.

De thee liefhebbers:
– Leuke kop en schotel
– transparante kerstbal vullen met (favoriete) losse thee en/of suiker
– Kerstkranskoekjes
– Chocolade kerstballen
– Leuk boek
– Schattig theelepeltje

De chocomel liefhebbers:
– Leuke kop en schotel
– transparante kerstbal vullen met chocomelpoeder
– Kerstkoekjes
– Het kopje vullen met marshmellows
– Een candy cane
– een schattig theelepeltje
– Tijdschrift

De creatievelingen:
– Een setje kleurpotloden en stiften
– Kleurboek voor volwassenen
– Lijmpistool
– Washitape
– DIY pakketjes van de action
– Decoratie spulletjes
– Verf
– Kwasten

De beautyliefhebbers:
– Mascara
– Blush en/of poeder
– Lipstick
– Nagellakje
– Reinigingsmelk
– Watjes in een kerstbal stoppen.
– Lipstick.
– Reinigings-doekjes
– Kwasten en/of penselen.

Zo, dit waren een aantal ideetjes! Je kunt het zo duur maken als je wilt. Als je niet een heel groot budget hebt kan je alle inkoopjes doen bij de action of big bazaar en als je wat meer te besteden heb kun je bij wat duurdere winkels zoals de bijenkorf gaan shoppen.

Heb jij al je kerstcadeautjes al geshopt?

Liefs,

Isabel Cristina

P.S. Doe je al mee met mijn winacties?

20 responses to “Christmas Gift Ideas

  1. Wat een leuke ideeën zeg! Vooral met die kerstbal erbij!
    Ik ga vandaag op pad voor cadeautjes en vind het echt enorm moeilijk, dus ik kon wel wat inspiratie gebruiken haha!

  2. Wat een super leuke ideeën! Ik zou helemaal blij zijn als ik zo een setje zou krijgen, wat een heerlijke verwennerij zit erin!

  3. Wat erg leuk bedacht zeg! Je ideeën echt origineel en leuk, vooral die kerstbal vind ik gaaf. Ik had er zelf nog nooit aan gedacht om dat als een soort ‘cadeauverpakking’ te gebruiken. Leuk om te zien, al doen wij zelf niet aan cadeautjes met Kerst :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

