Tuesday Talk

 

gifts
De laatste tuesday talk van dit jaar met een klein overzicht van 2014, nieuwe veranderingen voor 2015, nieuwe DIY ideetjes voor het nieuwe jaar en vertel ik je wat ik allemaal met kerst heb gedaan!Ja ik weet het, het is alweer bijna woensdag… maar beter laat dat nooit!

» Laatste weken zijn voorbij gevlogen! Helaas is de kerst alweer voorbij, de kerstboom staat nog maar die ga ik dit weekend ook weer voor 11 maanden opbergen :-( Ik ga het missen, al die gezelligheid!

» Afgelopen week waren er niet veel artikelen online, ik heb namelijk genoten van kerst en heb bijna geen tijd gehad om vooruit te schrijven. Oeps! Tijdens de week dat mijn winactie online kwam was ik op vakantie, had ik heel slecht internet en weinig tijd om vooruit te schrijven. Vanaf aankomende maandag 5 januari staan de eerste artikeltjes weer online en kun je weer met een kop thee o.a. nieuwe DIY’s lezen!

»  Mijn kerst bracht ik dit jaar zoals bijna elk jaar door met mijn familie. Eerste kerstdag ging ik met mijn moeder naar mijn opa waar de hele familie was. Daar heeft iedereen cadeautjes uitgedeeld en ben ik flink verwend, op Instagram plaatste ik al een aantal foto’s heb je die al gezien? Je kunt mij op instagram volgen op @isabelcristinas_ Tweede kerstdag heb ik leuke kerstfilms gekeken, blogjes gelezen en in de avond gezellig  gegourmet! Na oud en nieuw moet ik echt gezonder gaan eten! Het boek “Eet gezond, blijf gezond” die ik heb gewonnen goed bij helpen!

» Ook wil ik iedereen heel erg bedanken voor het meedoen met mijn winacties! Ik vind het echt superleuk al die leuke en lieve reacties! Deze week lopen alle winacties af, helaas maar binnenkort zet ik weer een nieuwe winactie online, dus houd mijn blog goed in de gaten!

» De eerste winnares is overigens vandaag al gemaild over het Leopard miyuki armbandje maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. Als er binnen 5 werkdagen niet wordt gereageerd wordt er een nieuwe winnaar getrokken, check dus ook je spammail, misschien ben jij wel de winnares!

» 2014 was voor mijn blog een goed jaar, zo zijn mijn bezoekersaantallen verdubbelt, heb ik heel veel nieuwe volgers erbij gekregen en ontzettend leuke en lieve reacties, berichtjes en mailtjes! Zo is het artikel “Photo on wood” al bijna 8000 keer bekeken en het artikel “Panbrood” inmiddels ruim 4000 keer bekeken. Misschien is het voor jou niet zo veel, maar voor een mini blogje zoals die van mij is dat heel veel! Bedankt voor het lezen, iedereen!

» Voor 2015 wil ik mijn blog een klein beetje aanpassen, zo wil ik meer vaste rubrieken én zit ik erover na te denken om een eigen domein te nemen. Hierover zal ik nog een artikel maken, ik kan namelijk wel wat advies gebruiken! :-)

»Volgende week begin in met het thema budget, benieuwd? Kom dan volgende week vooral terug om te kijken! :-)

Als laatst wil ik jullie allemaal een heel leuk, gezond, liefdevol en mooi 2015 toewensen!

Liefs,

Isabel Cristina

9 responses to “Tuesday Talk

  1. Gezellig artikel en wat een hoog aantal viewers op het hout ornament en het panbrood! Ben weer benieuwd naar je artikelen in 2015, blijf je volgen hoor, ook op instagram! Veel liefde, geluk en gezondheid voor jou en al je volgers in 2015!!! : )

♡ E-mail adres wil not shown in comment

