eBay iPad cardreader review

iPad cardreader review 8
Sinds mijn eerste iPod in 2005 ben ik gek op Apple. De accessoires van Apple, daar ben ik minder gek op en dan bedoel ik de prijzen. Op eBay vond ik een goedkopere alternatief voor een cardreader.

Mijn eerste iPod kreeg ik 2005 voor mijn verjaardag. De iPod mini kreeg je bij een telefoon abonnement cadeau, dus ik had eigenlijk twéé cadeautjes, blij dat ik was! Heel lang heb ik er plezier van gehad! Hij doet het nog steeds, naja doen.. hij speelt maximaal 5 liedjes af want daarna is de batterij leeg. (dat kan ik niet zeggen van mijn iPod Nano die ik een aantal jaar later kocht!) Oeps, ik dwaal af :-)

Afgelopen zomer kocht ik een een nieuwe iPad mini. Sinds die tijd ben ik op zoek geweest naar een cardreader voor mijn iPad om foto’s die ik met mijn spiegelreflex camera gemakkelijk over te zetten.

Na even zoeken kwam ik op de site van Apple waar je de cardreaders kunt bestellen voor maar liefst €29,-, erg veel als je het mij vraagt!

Uiteindelijk vond ik een cardreader op eBay voor maar €2,48! Dat is pas een leuk prijsje, toch?!
Uiteindelijk vond ik een cardreader op eBay voor maar €2,48! Dat is pas een leuk prijsje! Ik bestelde de cardreader op 31 December en ontving hem op 10 Januari. Ik ontving het dus redelijk snel want het komt helemaal uit China :-)
Naast het feit dat de cardreader veel goedkoper is dan de orginele van Apple zitten er ook meer ingangen op. Zo kun je ook je USB stick erin stoppen én een mini SD kaartje
Naast het feit dat de cardreader veel goedkoper is dan de orginele van Apple zitten er ook meer ingangen op. Zo kun je ook je USB stick erin stoppen, een SD kaartje en een mini SD kaartje
De cardreader is erg makkelijk in gebruik. Nadat je de cardreader aan je iPad hebt bevestigd ga je naar je foto map waar je direct alle foto's ziet die op je SD kaart staan.
De cardreader is erg makkelijk in gebruik. Nadat je de cardreader aan je iPad hebt bevestigd ga je naar je foto map waar je direct alle foto’s ziet die op je SD kaart staan.
gggggggg
Na het aansluiten kun je alle foto’s direct importeren, je kunt er voor kiezen om slechts een aantal foto’s te importeren of meteen alle foto’s te verwijderen.
Ik ben erg blij met de cardreader
Ik ben erg blij met de cardreader, het is erg gebruiksvriendelijk én nog eens heel goedkoop ook. Op momenten dat ik onderweg ben, geen internet heb of te weinig ruimte op mij SD kaart heb zet ik de foto’s gemakkelijk op mijn iPad.

Mocht je ook geïnteresseerd zijn, de cardreader heb ik hier op eBay gekocht.

Zet jij je foto’s wel eens op een andere apparaten dan je laptop of PC?

Liefs,

Isabel Cristina

20 responses to “eBay iPad cardreader review

    • Hi Chahrazad! De cardreader is voor de iPad 4 en iPad mini. Ik heb de iPad mini 2 waar hij ook goed op werkt maar op mijn iPhone 5 werkt hij niet, helaas! Liefs Isabel Cristina

  1. Hoi Isabel, ik wilde je even laten weten dat ik je genomineerd heb voor The Liebsteraward. Voor meer info kun je even op mijn blog kijken. Ik hoop dat je het leuk vind.

    Liefs,
    Anouk

  2. Super zeg! Ik heb er op ebay ook een gevonden voor mijn Samsung tab S voor ongeveer €8 (originele is €29,-) Hoop dat ie snel komt en net zo goed werkt! : )

♡ E-mail adres wil not shown in comment

