Snow tea light holder

Paper snow tea light holder 6
Sneeuw is prachtig maar ook erg koud en kan ook erg glad worden. Daarom vandaag sneeuw in de vorm van een thee licht houder. Gezellig én niet koud of glad! ;-)

Ik hou van gezelligheid in huis zoals kaarsjes, een geurbrandertje met een heerlijke soyscent en een warm dekentje om lekker onder te kruipen. Ja, ik denk dat ik toch best een liefhebber ben van de winter!

Voor vandaag heb ik een hele simpele theelichthouder die je makkelijk zelf kunt maken maar wel geduld voor moet hebben ;-)

Benodigdheden:
– Stevig papier ( Action €1,99)
– Printer
– Stanleymes (Action €0,99)
– Snijmat (Wibra €0,99)
– Lijmstift (Action €0,89
– Glaasje en waxinelichtje. ±€1,00
Totaal: €7.86

ff
Van te voren had ik bedacht om het papier te verven met silververf van de Xenos €0,99 en penselen €0,99. Uiteindelijk heb ik besloten dit toch niet te doen.
Het
Omdat ik weet dat het best lastig is om een soortgelijk patroon na te maken zoals die van mij, kun je het patroon hier uitprinten. Wederom zelf gemaakt, graag gedaan! :-D
Snij nu voorzichtig langs alle lijnen.
Snij nu voorzichtig langs alle lijnen. Met nadruk op voorzichtig, als je niet uitkijkt kun je zo uitschieten. Het klinkt best veel werk en dat is het ook, althans deze DIY duurt langer om te maken dan mijn gemiddelde andere DIY’s. Ik denk dat ik in totaal iets langer dan een uur bezig was.
Nadat je alles hebt uitgesneden
Nadat je alles hebt uitgesneden kun je voorzichtig het doosje in elkaar vouwen. Vouw de lijnen van de printer naar binnen, die wil je natuurlijk niet aan de buitenkant zien! :-)
Tadaa!
Als je de thee licht houder in elkaar hebt gevouwen kun je een glaasje met waxinelichtje erin zetten. Mocht je geen passend glaasje hebben dan adviseer ik om een kaarsje op batterijen te gebruiken. Safety first hè! :-)

Houden jullie van de winter of ben je de winter nu alweer zat?

Fijne woensdag, het is al bijna weekend! :-D

Liefs,

Isabel Cristina
P.S. Ga je deze sneeuw theelicht houder ook maken? Laat mij het weten hoe jouw creatie is geworden door op instagram hashtag #ICDIY te gebruiken of mij met @isabelcristinas_ te linken in de foto, mailen kan natuurlijk ook! Vind ik heel erg leuk!

28 responses to “Snow tea light holder

  1. Wat leuk met die sneeuwvlokken! Ik ben dol op de winter dus met jou voorbeeld, bedankt daarvoor, ga ik het ook proberen te maken. : )

  2. wauw dit ziet er zo mooi en elegant uit!
    Ik zou dit zeker in mijn huis zetten, wat een leuk project zeg :)
    Erg cool gedaan weer ;)

    xx

  3. WOW. Wat ontzettend mooi.. Ik had niet eens het idee dat je het zelf had gemaakt. Alleen zou ik het echt verprutsen om het netjes uit te snijden..

♡ E-mail adres wil not shown in comment

