Tuesday Talk

foto(4)
Wat waren het een drukke weken! Ik maakte veel DIY’s, maakte mijn eerste video, werd ik twee keer genomineerd voor de liebsteraward en maakte ik een logo!

Goodmorning lieve lezers!

» Welkom bij de eerste Tuesday Talk van 2015! De weken vliegen nog steeds voorbij, we zitten inmiddels alweer in week 4! Wat gaat de tijd toch snel!

» Vorige week zette ik mijn eerste DIY video op Instagram. Erg leuk èn leerzaam aangezien ik nog nooit een video had gemaakt. Het was best een klus om een hele DIY in 15 seconden te laten zien maar het is gelukt! (Ik weet niet hoe andere dat doen!) Binnenkort wil ik nog een video gaan opnemen maar dan voor op mijn blog, dan kan ik de video wat langer maken dan 15 seconden ;-)

» Afgelopen weken ben ik 2 keer genomineerd voor de Liebster award, echt super lief! Bedankt Anouk van A new girls blog en Kim en Denise van Creative neighbours! Ik zal binnenkort er even tijd voor nemen! (Het zijn erg leuke blogs en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!)

» Voor komende weken heb ik een nieuw thema, namelijk… tromgeroffel; Valentijnsdag. Best voor de hand liggend, dat weet ik maar een hartjes thema kan ik gewoon niet overslaan, toch?! :-)

» Afgelopen weken ben ik ook bezig geweest met het maken voor een logo van Melissa van Kiss & Make-up Beauty blog. Zij won een nieuwe logo/header tijdens mijn giveaways eind vorig jaar! De header is inmiddels te zien op haar vernieuwde blog. De illustraties en de letters zijn door mij allemaal ontworpen. Binnenkort wil ik weer een logo/header weg gaan geven op mijn blog, houd mijn blog dus goed in de gaten! :-)

» Eind vorige week liep mijn moeder een virusje op. Daarna mijn vader en ik inmiddels ook. (het schijnt nogal te heersen, hebben jullie er ook last van?) Het gaat al wat beter dan zondag maar ik moet gewoon beter zijn voor morgen. Morgen ga ik weer mijn kleine innie minnie nichtje zien die ik natuurlijk niet wil aansteken! Vandaag ga ik dus extra veel vitamientjes eten en kippensoep zoals de foto boven dit artikel.

» Vandaag ga ik lekker artikelen lezen die allemaal staan te wachten in bloglovin. Heb jij nog een aanrader? Welk artikel moet ik beslist lezen? De link kun je in de comments achterlaten.

Ik ga vandaag beter worden en jij?

Liefs,

Isabel Cristina

16 responses to “Tuesday Talk

  1. Leuk allemaal! wel druk. Ja het heerst trouwens heel erg . Ik was met de feestdagen erg ziek, nu mijn moeder… en op werk zijn er ook al veel ziek.

  2. Wat een leuk artikel! Jaa die virusjes en griepjes heersen enorm! Echt balen dat je er nu ook last van hebt. Ik ben er gelukkig al vanaf.
    Lief dat je mijn blog hebt genoemd in je artikel, thanks!!

  3. Wat balen van het virus, hopelijk ben je inmiddels alweer wat beter te pas! En het logo dat je voor Melissa hebt gemaakt is wel erg mooi geworden zeg!

  4. Wat een onwijs leuk artikel! Ik vind je DIYs onwijs leuk, dus ik ben heel benieuwd naar je Valentijnsdag DIYs

♡ E-mail adres wil not shown in comment

