Valentines day Food


Valentijnsdag, ik ben erg gek op, net als op eten. Vandaag deel ik 5 recepten, Valentijns recepten natuurlijk! Dus zet je schrap voor zoet en héél veel hartjes!

Je wordt er mee dood gegooid in winkels en online, je kan overal wat leuks kopen voor je geliefde voor Valentijnsdag maar moet er echt iets gekocht worden?

Ok, het is natuurlijk altijd leuk om iets te krijgen maar in principe gaat het om het gebaar, toch?! Elkaar laten weten dat je van elkaar houdt en om elkaar geeft. (Ja dat kan natuurlijk 365 dagen per jaar maar, maar 1 dag per jaar net even wat meer aandacht voor elkaar is toch leuk!)

Liefde gaat door de maag zeggen ze, dus daarom deel ik vandaag 5 hele leuke receptjes.

*Al deze foto’s en recepten zijn niet door mijzelf gemaakt, klik op de foto om naar het recept te gaan.

Deze plakjes cake zien er echt zo schattig uit! Je serveert een cake en bij het aansnijden komt er een heel leuk hartje tevoorschijn! Extra verrassing bij het opensnijden! Klik hier voor het recept
Deze plakjes cake zien er echt zo schattig uit! Je serveert een cake en bij het aansnijden komt er een heel leuk hartje tevoorschijn! Extra verrassing bij het opensnijden! Klik hier voor het recept
   vvv
Aardbeien vind ik heerlijk. De combinatie aarbeien met bladerdeeg leek mij helemaal lekker. Deze aardbei hartjes wil ik zeker eens gaan proberen! <3 Klik hier voor het recept

 

Deze cocus
Deze kokos makronen zag ik van de week bij Vogue voorbij komen. Ik moet toegeven dat ik dit zelf nooit zal maken omdat ik niet van kokos houd maar het ziet er echt zó leuk uit! Klik hier voor het recept!

 

Hééél erg schattig!
Te zonde om op te eten waren mijn eerste gedachtes! In de DIY word heel goed uitgelegd hoe je zelf koekjes met zulke versieringen kan maken, erg mooi en toch best simpel! Klik hier voor het recept!

 

Macarons!
Hartjes macarons! Om eerlijk te zijn heb ik ze nog nooit gegeten maar ik wil dit zeker een keer gaan maken. In het recept wordt duidelijk uitgelegd hoe je dit kunt maken, dus ik denk zelfs dat ik dit kan maken! ;-) Klik hier voor het recept

Zo dit waren mijn gedeelde recepten. Ik krijg er helemaal trek van haha!

Hebben jullie al plannen voor valentijnsdag?

Liefs,

Isabel Cristina

20 responses to “Valentines day Food

♡ E-mail adres wil not shown in comment

