Tuesday Talk

ladies of soul
Afgelopen week was écht een leuke week, zo ben ik onder andere naar Ladies of Soul geweest, kreeg ik erg leuke en lieve berichtjes en mailtjes!
» De tijd lijkt nog steeds te vliegen, we zitten inmiddels alweer in de laatste week van februari! Toch leek afgelopen week erg langzaam te gaan en dat kwam waarschijnlijk doordat ik weer begonnen ben met minderen en opletten wat ik eet, het is lastig maar die kilotjes moeten er toch echt eens vanaf! Ik heb het weliswaar ook niet in één dag eraan gegeten! ;-)(zei ze met een stukje chocolade in haar hand, morgen maar weer beginnen…)

» Vorige week kreeg ik onverwachts een kaartje voor het Ladies of Soul concert. Ik zou die avond oppassen bij één van mijn vaste oppas adresjes, omdat ze al een week ziek was gaf ze haar kaartje gratis aan mij. Echt superlief! Ik heb echt een onwijs leuke avond gehad!

» Nog meer leuk nieuws, mijn moeder heeft afgelopen week gratis kaartjes van de Musical Sonneveld gekregen van een vriend. Hij had ze gewonnen maar kon op de genoemde datum niet omdat hij dan in China zit. Ik ben echt nog nooit naar het de La Mar theater geweest en kijk echt uit naar de musical. Ik moet helaas nog wel even wachten want de voorstelling is pas in april. Excited!

» Laatste goede nieuws, het lijkt af en toe wel of je van die weken hebt dat alles meevalt en soepeltjes verloopt. Afgelopen 1,5 week scheen dus zo te zijn. Want naast bovengenoemde happy moments kreeg ik net een mailtje dat ik een lippenbalsem heb gewonnen bij www.womanistical.nl!! Hoe leuk is dat! :-D

» Afgelopen week schreef ik ook een artikel over mislukte projecten en DIY’s, erg leuke en positieve reacties kreeg ik erop. Vinden jullie het een artikel voor herhaling vatbaar?

» Wat ik wat minder leuk vond afgelopen week is dat mijn verstandskies aan het doorkomen is en dat niet geheel pijnloos is, waarom krijg ik ze uberhaupt? Er zitten er toch genoeg..?

» Oké echt het allerlaaste goede nieuws. Bij Www.livelifelovely.nl won ik Sophie de giraf, echt een super schattig klein speeltje voor baby’s! Leuk voor mijn nichtje! }

» Als ik zo mijn artikel nalees heb ik een hele leuke week gehad met onwijs veel positieve kanten, het lijkt wel of ik in een soort flow zit.. Je hoort mij niet klagen! ;-) Misschien moet ik deze week ook maar meedoen met de Lottoballetjes? ;-)

Dit was het weer voor deze Tuesday talk. Aankomende week ga ik naar Corpus, ben erg benieuwd want ik hoor er veel goede dingen over.

Ga jij nog iets leuks doen deze week?

Liefs,

Isabel Cristina

20 responses to “Tuesday Talk

    • Gelukkig doet mijn verstandskies nu wat minder pijn maar ik ben gewoon echt bang als m’n verstandskiezen eruit zouden moeten. Je hoort af en toe van die horrorverhalen.. haha

  1. Wat een boel leuk nieuws! Het delamar theater is zo mooi!; ik ben benieuwd wat je ervan vind, en ook van de musical natuurlijk ;)

  2. Hahaha: die laatste zin moest ik zo om lachen. Misschien wel een idee om mee te doen of een staatslot kopen ofsow? Koop er dan twee, kan ik ook even meeprofiteren haha ;-) Maar zonder grappen: wat heb je een ontzettende leuke week gehad zeg met allemaal mooie gebeurtenissen: hier wordt een mens blij van en is je ook zo van harte gegund meis. Geniet van die lekkere flow! X

  3. Oh jak, verstandskiezen.. Ik snap inderdaad ook niet waarom we die überhaupt hebben.. Kom dan gewoon in het begin al of kom niet. Klaar.
    Ik zal zeker mee doen met de lottoballetjes.. Wie weet :D

♡ E-mail adres wil not shown in comment

