Tuesday Talk

instapinkjar
Afgelopen week had ik nog steeds erg veel mazzel, kreeg ik super leuke pakketjes , berichtjes én emailtjes! Ook ben ik bezig geweest met een aantal nieuwe DIY’s.

» In mijn vorige tuesday talk vertelde ik al over mijn geluk. Dat geluk is er nog steeds en ik ben er nu écht van overtuigd dat mijn sterren goed staan want ik heb alweer iets gewonnen! Vorige week kreeg ik van Rachel een berichtje dat ik een pakketje had gewonnen op haar blog, echt superleuk! Het leuke is dat ik dit pakketje voor mijn moeder wilde winnen, gewoon omdat ze het verdiende én omdat ze echt nooit wat wint. Hoe leuk is het dan dat ik ook iets voor háár win!? Ladies, voor wie moet ik nu wat winnen? ;-)

» Afgelopen week ben ik heel veel bezig geweest met DIY’s, voor de pasen maar ook een DIY met een wereldkaart. Ik weet dat ik die al een week geleden een sneak peak op instagram had geplaatst maar de DIY komt deze week écht online. I promise!

» Vorige week ben ik naar Corpus geweest, een “reis door de mens”. Voor de mensen die dit niet kennen, corpus is een interactief museum. Je ziet hoe je hele lichaam werkt en kunt zelfs op een tong staan. Erg leuk en zeker een aanrader!

» Afgelopen week kreeg ik ontzettend leuke en lieve berichtjes, op mijn blog, instagram maar ook via de mail! Je doet bloggen natuurlijk voor jezelf maar hier krijg je echt zo veel meer energie van! Thank you all!<3

» Ook dit jaar had ik de Mol weer verkeerd, ik was echt overtuigd dat Rik de Mol was! Heb jij ook gekeken?

» Het is mij opgevallen dat ik op bloglovin al bijna de 100 heb gehaald, mijn teller staat nu op 97, help jij mij naar de 100? Ik zou het echt super leuk vinden! <3

Ga jij deze week nog iets leuks doen?

Liefs,

Isabel Cristina

19 responses to “Tuesday Talk

  1. Super leuk dat je de winactie bij Rachel had gewonnen. Heel lief dat je het ook voor je moeder had gedaan. Wat een geluk heb je trouwens, maar dat is alleen maar leuk. liefs

  2. Leuk dat je voor je moeder hebt gewonnen, lief! Mijn mol wisselde wekelijks en helaas zat ik er ook naast. ; )

  3. Onwijs lief dat je het pakketje voor je moeder gewonnen hebt, wat zal ze verrast zijn! Vele mooie lichtpuntjes meis, jou volgers teller is er daar ook een van, de 100 moet je nu toch wel snel gaan aantikken! :)

  4. Wat leuk dat je weer wat gewonnen hebt ;) Hopelijk haal je snel die 100 volgers :D

  5. Door deze update word ik weer helemaal happy dus dank je daarvoor meis. Ik weet zeker dat die 100 bloglovin volgers (en nog meer) jouw kant op komen: dat verdient jouw blog namelijk gewoon ;-). En wat betreft dat geluk? Gewoon hopen dat t lang voort blijft duren haha ;-) X

  6. Wat leuk dat je dat pakketje voor je moeder hebt gewonnen! Ze zal er waarschijnlijk erg blij mee zijn! Ik ben erg benieuwd naar je diy’s!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

