My birthday outfit

As

As


Binnenkort ben ik jarig, yay! Naast het uitzoeken van leuke cadeautjes ben ik ook al op zoek naar leuke outfit maar dat is helaas niet zo makkelijk.

Ja, bij het uitzoeken van een leuke birthday outfit komt veel kijken. Niet omdat ik onwijs veel eisen heb of niet weet wat ik wil maar omdat ik altijd rekening moet houden met het weer.

Op de ene verjaardag had ik namelijk drie lagen kleding aan omdat het zo koud was en het jaar daarop was het zo snik heet dat ik in mijn badpakje in het zwembadje in de tuin zat (ok, dat was 20 jaar geleden, but you get the point!;-))

Ondanks het weer heeft het jarig zijn in de lente ook zo zijn voordelen. Naast de leuke huppelende kalfjes en lammetjes in de wei moet ik dus ook verschillende soorten outfits hebben. Een outfit voor een koude frisse lentedag én een outfit voor een warme lentedag. Dat betekent dus nog meer shoppen, hé wat naar nou! ;-)

Online heb ik al een aantal leuke spulletjes gevonden die ik graag met je deel.

As
Als eerst zag ik dit leuke jasje. In het artikel Spring/ Summertrends 2015 verteld ik al dat lange vestjes en jasje helemaal in komen dit seizoen. Dit jasje vind ik héél leuk én echt de perfecte kleur, ik ben namelijk gek op deze kleur roze. De slip-ons matchen perfect bij het jasje en zitten heerlijk. (ik denk eigenlijk dat ik een beetje verslaafd ben aan dit soort schoenen) Deze outfit kan ik makkelijk dragen op een wat frisse lente dag, mocht het toch wat heter worden, dan kan ik het jasje uittrekken.
hhh
Deze outfit heb ik gemaakt voor een warme lentedag. Het model van het jurkje vind ik echt prachtig. Omdat het jurkje heel basic is heb ik schoenen en accessoires erbij gecombineerd om het wat kleuriger te maken. Ja, ook alweer slip-ons met bruine tinten en een tasje en zonnebril in dezelfde kleur. Die hoed is echt mijn favoriet. Tot op het heden heb ik nog nooit zo’n hoed gehad maar ik vind het echt ontzettend leuk. Draag jij wel hoeden?

Om eerlijk te zijn ben ik er nog niet helemaal uit wat ik met mijn verjaardag aan ga trekken, er is gewoon te veel keus haha. Mocht je geïnteresseerd zijn in één van deze leuke items dan kun je die hier vinden. Ik ga nog even verder kijken en moodborden maken.

Moet jij ook altijd rekening houden met het weer tijdens het kiezen van je verjaardagsoutfit?

Liefs,

Isabel Cristina


2415

15 responses to “My birthday outfit

  1. Ik vind alle twee de outfits leuk, maar mijn favoriet is de eerste. Vooral die jas vind ik fantastisch!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

