DIY Egg bunny

aa


Happy Easter! Hebben jullie al uitgebreid gebruncht of geluncht? Vandaag komt de laatste Paas DIY online. Voor als je  je verveeld of omdat het gewoon leuk eruit ziet! ;-)

Mijn paasontbijt was net zoals elke Pasen heerlijk, die van jullie ook?

Vandaag komt helaas de laatste paas DIY online wat ik eigenlijk best jammer vind! :-( Het is een hele simpele DIY die iedereen kan maken en je ei er met een aantal dingen heel leuk eruit laat zien!

Benodigdheden:
– Een ei
– Ijzerdraadje
– Tangetje
– Verf en glitter

Pak een stukje ijzerdraad en draai die om het ei.
Pak een stukje ijzerdraad en draai die om het ei. Maak daarna twee oortjes en draai die vast om het ijzerdraad.
Best grappig, maar nog wel een beetje saai

Best grappig, maar nog wel een beetje saai… ;-)

Als je de oortjes hebt gevouwen kun je de oortjes verven of beplakken. Ik strooide wat glitters over mijn oortjes heen.
Als je de oortjes hebt gevouwen kun je de oortjes verven of beplakken. Ik strooide wat glitters over mijn oortjes heen.
Nadat de oortjes klaar zijn kun je hem vastplakken met wat lijm en kun je een fluffy staartje op de achterkant van het ei plakken. Ik koos voor een pompom van lint maar je kunt ook een watje gebruiken
Nadat de oortjes klaar zijn kun je hem vastplakken met wat lijm en kun je een fluffy staartje op de achterkant van het ei plakken. Ik koos voor een pompom van lint maar je kunt ook een watje gebruiken
aa

Teken alleen nog oogjes op je ei en je bent klaar! :-D

Best simpel toch? ;-)

In ieder geval een hele fijne Pasen!

Ik ga nu lekker een paas-eitje eten ;-)

Liefs,

Isabel Cristina

20 responses to “DIY Egg bunny

  1. Ah super cute!! Die ga ik onthouden voor volgend jaar!! Leuk om je tafel mee te versieren!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

