Tuesday Talk

instachoclatetulband
Drukke weken, leuke projecten, leuke Pasen, a LOT of chocolate, leuke pakketjes en brieven onderweg. Kortom, er is heel veel gebeurd afgelopen weken!

 

Haha, als ik zo de eerste alinea lees hadden de afgelopen weken erg veel “leuke” momenten haha.

» Afgelopen weken waren gigantisch druk. Mijn dagen hebben nog steeds te weinig uren en ik heb het gevoel dat ik nergens genoeg tijd voor heb. Je weet wel, zo’n aaaah momentje. Daarna heb ik alles opgeschreven en hopelijk heb ik binnenkort wel weer overal tijd voor! :-D (ik moet gewoon beter leren plannen!)

» De reden dat ik de afgelopen weken zo druk heb gehad is omdat ik te veel “ja” heb gezegd tegen te veel leuke projecten. (iets met te veel hooi op je vork nemen;-)) Het waren een aantal projecten waar ik echt aan mee wilde werken maar waar veel tijd in ging zitten. Binnenkort verschijnt één van de projecten online. To be continued..

» Mijn Paasdagen waren erg leuk, een overheerlijk ontbijtje gemaakt door mijn moeder en gewerkt aan één van mijn projecten. Ohja en natuurlijk chocolade eitjes en paashaasjes gegeten.

» Vorige week kreeg ik een hele leuke mail van Lysanne van Dreamjewels Design. Ik had namelijk een armband op haar blog gewonnen! Hoe leuk is dat!? Lysanne heeft een hele leuke webshop met heel veel leuke en mooie sieraden. Ben je op zoek naar leuke sieraden voor een fijne prijs? Bekijk dan zeker haar webshop!

» Afgelopen week werd ik benaderd door Curly Creative voor een tekeningruil. Echt super leuk (en ook een eer want ze maakt prachtige tekeningen!). Ze had mijn paas ei tekening gezien en stelde een ruil voor. Inmiddels heb ik mijn twee tekeningen af en ben ik héél benieuwd wat ze ervan gaat vinden! :-D

Dat waren ongeveer mijn drukke weken in een notendop ;-)

Hoe was jouw week? Heb je een leuk en fijn paasweekend gehad?

Liefs,

Isabel Cristina

20 responses to “Tuesday Talk

  1. Wat een drukke weken heb je achter de rug! Ik ben heel erg benieuwd naar je geheime project ;)

  2. Klinkt als een heerlijk weekje! Dat uren tekort in de dag hebben herken ik maar al te goed ;)

    Vandaag gaat jou pakketje op de post en hopelijk gaat de postbode het netjes bij je bezorgen.

    Veel liefs

    Mariska

  3. Soms is nee zeggen moeilijk. Herkenbaar punt. De chocoladecake ziet er yum uit!

  4. Ik ben nu wel heel erg nieuwschierig wat dat project is! Mooie armband heb je gewonnen! Ik werd zelf verrast met shoptegoed van nelly.com ook zeker niet verkeerd :)

  5. Tijdtekort, dat probleem heb ik ook ;) Achja, drukke dagen zijn soms ook wel fijn :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

