Shoplog Germany and Holiday!

Het laatste wat ik kocht in het eurowinkeltje was
Het was afgelopen week erg stil op mijn blog, ik was namelijk op vakantie en had geen artikelen vooruit geschreven. Wel kocht ik heel veel leuke spulletjes! <3

 Zo consequent als ik ben schreef ik ook de afgelopen week niet vooruit. Een dag (of avond) van te voren beginnen aan een artikel is namelijk veel handiger en relaxter! ;-) Afgelopen week ben ik een aantal daagjes weg geweest én een dagje naar Duitsland (afgesloten met Schnitzel! Mmmm) Het zou handig geweest zijn om het e.e.a. vooruit te hebben geschreven maar dat was niet het geval. Ik plaats liever niks dan een afgeraffeld artikel. Kwaliteit gaat voor kwantiteit, toch?!

Naast de lokale musea hebben bezocht heb ik ook heerlijk geshopt, in Nederland én in Duitsland.

Als eerst de DM, ik ben Gek met een hoofdletter
Als eerst de DM, ik ben gek op deze winkel. Sinds ik 1,5 jaar geleden voor het eerst bij deze winkel ben geweest sla ik elke keer een aantal producten in. Naast het feit dat alle merkproducten er veel goedkoper zijn dan in Nederland is het huismerk van de DM, Balea erg fijn. (althans dat vindt ik!) Bovenstaande producten heb ik nu allemaal in voorraad voor in totaal €10,- Je kunt je wel voorstellen dat dat bedrag een rib uit mijn lijf was! ;-)
In een leuk euro winkeltje vond ik deze tape. Voor een euro uiteraard.
In een leuk euro winkeltje vond ik deze tape. In de wereldkaart DIY van laatst gebruikte ik deze tape die ik van mijn moeder had geleend. Voor een euro kon ik hem niet laten liggen dus deze nam ik mee. Waarvoor ik hem ga gebruiken weet ik nog niet… jij een idee?
Deze mooie
Deze leuke én handige zipper bags vond ik ook in het euro winkeltje. Deze zakjes komen altijd wel van pas als je het mij vraagt. :-)
Het laatste wat ik kocht in het eurowinkeltje was
Het laatste wat ik kocht in het euro winkeltje is dit mandje met schelpjes (én zeesterretje!) Al tijden was ik op zoek naar zo’n setje maar in Nederland betaal je voor iets soortgelijks al gauw + €10,-. Voor dit mandje betaalde ik ook een euro.
gg
Het laatste wat ik kocht in Duitsland was deze passer en hele handige liniaal. De liniaal kan je namelijk gebruiken om een hoek van 10, 50 of 100 graden te maken. Ik had de liniaal nog nooit gezien maar wilde hem meteen hebben toen ik hem zag. Zeker voor €0,59! :-D
Dit gouden potlood vond ik in een Duitse
Dit gouden potlood vond ik in een (klein) Duits warenhuis. Het is een goudpotlood. Ik had het nog nooit gezien maar het ziet er in ieder geval uit als echt goud.
Deze twee pennen kocht ik bij d Hema
Deze stift en pen kocht ik bij de Hema. Ik kom niet elke week bij de Hema maar volgens mij hebben ze nieuwe schrijfartikelen in hun assortiment. Later deze week komt een artikel online met meer informatie over deze handige pennen.

Als ik het zo bekijk heb ik een hoop leuke budget spulletjes gekocht. Ook heb ik afgelopen week een aantal spulletjes gekocht voor de giveaway die eraan komt. Yay! (maar wat dat is blijft nog even geheim!;-))

Fijne werkweek! <3

Liefs,

Isabel Cristina

20 responses to “Shoplog Germany and Holiday!

    • Ik heb heel erg genoten van mijn vakantie, lekker er even tussen uit. Voor de schelpen heb ik al een aantal leuke DIY ideetjes dus houd mijn blog goed in de gaten! ;-)

    • Heerlijk budgetproof! Vreemd dat er zo’n groot verschil is qua kosten.. maar ach, dan maar een aantal keer per jaar naar Duitsland. Vind ik heel erg! ;-) haha

  1. Leuke spulletjes! Ik ben al een tijdje op zoek naar zo’n goudpotlood dus ik ben een klein beetje jaloers haha! Fantastisch!

    • Wat een toeval! Ik had echt nog nooit een goud potlood gezien en twijfelde eigenlijk of je wel zou zien dat het echt als goud eruit zou zien. Ik ben er echt blij mee, ik heb het in een warenhuis in Meppen gekocht. :-)

  2. Het is zo voordelig in Duitsland hè! Mij halve familie woont daar, dus we gaan er ongeveer 2 à 3 keer per jaar naartoe en dan doen we ook flink inkopen :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

