Branches Vase DIY

Uiteindelijk


Bloemen, ik ben er gek op én het maakt je interieur net een stukje leuker! Vandaag deel ik een hele simpele manier om een vaas te bewerken voor een nog leukere uitstraling!

Ik houd van bloemen en het liefst zou ik ze elke week kopen als mijn portemonnee het toe zou laten. :-) De vazen die ik voor mijn bloemen gebruik heb ik al jaren maar de reden dat ik niet een andere koop is omdat ik 1. er eigenlijk al genoeg vazen heb en 2. geen plaats heb om nog meer vazen te bergen. Haha ja, worldproblem number 1.

Er bleef dus nog maar één optie over, iets leuks te maken van de vazen die ik al had. Hoe? Met een paar takken en touw!

Benodigdheden:
– Takken
– Schaar
– Touw
– Eventueel verf en kwasen
– Vaas

Als eerst knip je een aantal takken
Als eerst knip je een aantal takken op maat. Dit doe je door een tak naast de vaas te houden en op dezelfde hoogte af te knippen. Knip net zo veel takken totdat je de hele zijkant de vaas kan bedekken met takken.
O
Je kunt de takken natuurlijk naturel houden en niet verven maar ik houd wel van wat kleur en koos voor witte en roze takken samen met wat sisal touw. Een zomerse combinatie vond ik zelf :-)
ff
Na het verven ga je de takken aan elkaar maken door ze te knopen aan elke uiteinde. Dit doe je net zo lang totdat je de takken helemaal rondom te vaas kan knopen.
Uiteindelijk
Uiteindelijk is dit het resultaat. Het is dus heel simpel te maken én je krijgt meteen een hele andere uitstraling!

Een kind kan de was doen!

Koop jij wel eens een bos bloemen en gebruik jij altijd dezelfde vaas?

Liefs,

Isabel Cristina
P.S. Ga je deze vaas ook maken? Laat mij het weten hoe jouw creatie is geworden door op instagram hashtag #ICDIY te gebruiken of mij met @isabelcristinas_ te linken in de foto, mailen kan natuurlijk ook! Vind ik héél erg leuk!

P.S. Doe je al mee met mijn winactie? Ik geef in samenwerking met http://www.dreamjewelsdesign.com een armband weg!

14 responses to “Branches Vase DIY

  1. Te gek dit en echt hele gave foto’s. Mooie pastelkleuren heb je gebruikt.

  2. Oh wat een geweldig idee! Je maakt altijd zulke leuke DIY’s! Heel origineel en super leuk voor in huis!

  3. Superleuk idee zeg, staat mooi! Wat me ook tof lijkt is om het met beukentakjes of steigerhoutjes te doen, is lekker ‘rauw’!

  4. Leuk gedaan! Dit ziet er heel lente-achtig uit :-) En kan me voorstellen dat het met een ander kleurtje meteen een heel andere uitstraling krijgt! Bijvoorbeeld met bruine takken of zilver/koper geverfd :-)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

