Birthday Giveaway #2

Giveaway3
Het blijft feest op mijn blog, tot mijn verjaardag kan je naast de leuke armband van DreamJewelsDesign ook een samengesteld verjaardags-pakket winnen met allemaal leuke hebbedingetjes!

Cadeautjes geven, ik vind het eigenlijk net zo leuk als cadeautjes ontvangen dus ter ere van mijn verjaardag stelde ik een verjaardagspakketje samen. Wat zal ik zeggen, je wordt maar één keer 25 jaar.. ok, ok, je wordt ook maar één keer 23 of 24 maar 25 is toch echt een mijlpaal. Ik word per slot van rekening een kwart eeuw oud en dat wil ik graag met jullie vieren! :D

Het pakketje kreeg tijdens het samenstellen een thema, namelijk een roze, goud en zilver thema dus mocht je een liefhebber zijn van deze kleurtjes scrol dan snel verder!

als
Deze haar elastiekjes zag je vorig jaar al een beetje maar dit jaar zie je steeds meer. Ik heb ze zelf ook en ze staan erg leuk bij een visgraatvlecht én zijn tevens een mode accessoires aangezien je ze ook als armband kan dragen! Altijd handig! :-)
Creme
Deze uberschattige Limited Edition creme van Hello Kitty is hartstikke fijn voor van alles  én lekker compact om overal mee naar toe mee te nemen.
f
Horloges, ik draag ze elke dag. Dit horloge van Geneva is naast de mooie vormgeving ook nog eens in een super schattig kleurtje. Lekker zomers! <3
Love it or hate it,
Love it or hate it, ik vind flash tattoos erg leuk. Niet alleen voor op mijn lijf maar ze staan ook erg leuk op kaarsen (DIY van Kitthescupcakes). Ik plakte een aantal flashstickers op kaarsen en ze kregen meteen een luxe uitstraling (zie foto op instagram)
aa
Deze gouden ketting met quartz stone facet bullet hanger (een-hele-mond-vol) is prachtig. De steen is roze transparant en wordt nóg mooier wanneer de zon erop schijnt!
d
Dromenvangers heb ik als kind al erg mooi en interessant gevonden, toen ik er achter kwam dat ze weer helemaal in zijn ben ik aan de slag gegaan met dit als resultaat. Een champagne met wit kleurige mini dromenvanger met wat shiney steentjes die in de zon subtiel maar heel erg mooi schitteren!

AslTja, dit heeft niet echt uitleg nodig toch? Dit is in één woord gewoon; Heaven!Wil jij kans maken op dit verjaardags pakket? Kans maken op dit pakket is heel simpel!

Het enige wat je hoeft te doen is:
Een berichtje achter te laten waarin je aangeeft dat je meedoet.

That’s all! :-)

Wil je extra kans maken? Dat kan ook!
Voor extra kans mag je;
Isabel Cristina volgen op Bloglovin en dit artikel liken
Isabel Cristina Volgen op Instagram
Één van de foto’s uit dit artikel op instagram delen en mij(@isabelcristinas_) in de foto taggen.
*Laat je in een reactie weten welke extra kansen jij hebt gedaan?

De winactie is geopend tot zondag 10 mei 23.59 uur en is alleen voor inwoners uit Nederland en België. De winnaar van het verjaardags pakketje maak ik op mijn verjaardag, 11 mei bekend. Good luck! :-D

Liefs,

Isabel Cristina

P.s. Doe je al mee met de winactie in samenwerking met DreamjewelsDesign? Ik mag een prachtige armband weggeven.

22 responses to “Birthday Giveaway #2

  1. Leuk birthday giveaway! En met stuk voor stuk gave producten (love de ketting en hello kitty creme)! Graag doe ik mee :-).

  2. Wauw wat een super cute pakket om te winnen! I love pink 🎀 !!! Natuurlijk doe ik mee! Volgde je al op bloglovin en op instagram. Hoop dat ik win! 😊

  3. Echt een fan-tas-tisch pakket <3 Ik vind echt alles zo mooi en dat gebeurd niet vaak. Ik zou alleen al mee doen voor de dromenvanger. Ik heb alle stappen gedaan :) Zitten de pioenrozen ook bij het pakket inbegrepen, ze zijn echt prachtig.

  4. Ah, gefeliciteerd met je verjaardag! Tof dat je een winactie organiseert, er zitten veel mooie spulletjes bij :) Ik doe graag mee, en volg je ook op Bloglovin! X

  5. Kwam toevallig net op je blog terecht, maar wat een leuke blog heb je! Alvast gefeliciteerd natuurlijk en je hebt helemaal gelijk, je 25ste verjaardag moet goed gevierd worden! Leuk pakket heb je samengesteld, vind stiekem die flash tattoo’s ook wel heel erg leuk! Kleine kans, maar ook ik doe lekker mee ;-) Liefs!

  6. Wooooow zooo cool! Ik wens je nu al een fijne verjaardag! Ik vind het echt tof dat je een hgive away doet omdat je jarig bent! Dat heb ik nog niet eerder gezien denk ik! Ik heb je net ontdekt via instagram, maar oke! Haha ik doe zeker mee! Ik heb nog nooit iets gewonnen en dit zou echt zoo cool zijn om te winnen!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

