Tuesday Talk

instaserenasstijlgids
Whoehoe, I’m back! Terug van mijn kleine blogpauze met heel veel inspiratie voor nieuwe artikelen en een hoop nieuwe ideen voor DIY’s! Afgelopen maand was een drukke maar ook een behoorlijk inspiratieloze maand voor mij. Vandaar zijn er geen artikelen online gekomen, zoals de meeste van jullie misschien weten verkies ik kwaliteit boven kwantiteit, daardoor plaats ik liever geen artikelen dan om de dag een afgeraffeld artikel.

Via dit artikel laat ik je zien wat ik de afgelopen maand heb gedaan :-)

» Als eerst wil ik jullie bedanken voor het meedoen met mijn verjaardagswinacties. Het is dat ik niet iedereen een cadeautje kan geven (als ik dat wel het geval was had ik dat natuurlijk gedaan!;-)) maar ik hoop dat de winnaressen er  nog steeds blij mee zijn.

» Met mijn verjaardag ben ik enorm verwend, zo heb ik heel veel leuke spulletjes gekregen om nog meer DIY’s te maken maar ook een heel groot cadeau dat ik binnenkort krijg maar daar vertel ik in een apart artikel nog meer over.

» Als je mij volgt via Instagram ben je misschien al op de hoogte van mijn nieuwe verslaving aan de Tombow dual stiften. Deze stiften kun je gebruiken om te kleuren maar je kunt ze ook gebruiken om mee water te verven, echt heel erg leuk! Binnenkort komt er een uitgebreid review online over deze stiften.

» Afgelopen weken heb ik het ook erg druk gehad met oppassen. Ik heb er een nieuw oppasadresje bij, erg leuk want dit zijn best kleine kindjes (in vergelijking met mijn andere adresjes). Zo zei de 2-jarige “jij heet toch Frikandel?” haha.. ach ja, IsabEL – FrikandEL, wat scheelt het..?

» Afgelopen week plofte er ontzettend leuke en dikke envelop op mijn deurmat. De avond daarvoor had ik iets besteld en ik was verbaasd over de snelle service. Achteraf bleek het niet een hele snelle service te zijn maar had ik iets heel leuks gewonnen. Bij Koffietijd had ik namelijk het boek van Serena Verbon, Serena’s Stijlgids gewonnen. Echt zó leuk! Ik heb het nog niet helemaal uit maar er staan een hoop leuke artikelen in en veel DIY’s die ik zelf ook ga maken.

Dit was zo ongeveer mijn maand in een notendop, hoe was jullie maand? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?

Liefs,

Isabel Cristina

7 responses to “Tuesday Talk

  1. Yeeah je bent er weer!!! Ben benieuwd naar de komende posts want ik volg je ook oo instagram en je hebt niet stilgezeten, haha. Welcome back! : )

  2. Daar was je weer! Je hebt helemaal gelijk. Mijn voorkeur gaat ook uit naar kwaliteit en niet naar kwantiteit. Wat leuk dat je een nieuw oppasadresje hebt. Ik ben benieuwd welke DIY’s je binnenkort gaat plaatsen. De foto’s die voorbij kwamen op Instragram zagen er al goed uit!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

