5 Lovely Links

5 lovely links
Internet, ik hou ervan! Ik lees veel, heel veel en zo nu en dan kom ik een heel mooi, leuk of grappig artikel tegen. In dit artikel laat ik de leukste disney cartoons zien, het verhaal van Lizzie en waar je het leuke boek Anti Glamour van Carice en Halina kunt winnen(!!)

1. Pocket princesses cartoons

Amy is een professioneel strip tekenaar en illustrator. Ze maakt de meest grappige cartoons. Mijn favoriete cartoons zijn de pocet princess cartoons.
amymebberson 1 amymebberson 2 amymebberson 3amymebberson 4Ik vind ze echt hilarisch! Voor meer leuke Pocket Princess cartoons kun je HIER klikken.

2. Art on a sandwich bag.

Als kind tekende mijn moeder hartjes, bloemetjes en smileys op mijn banaan en mandarijntjes. Op de lagere school werden alle tussendoortjes verzameld in een mandje. Het was dus niet alleen leuk, maar je kon ook direct zien welk stuk fruit van jou was! Dus geen geruzie om mijn gele bananen én de bruine banaan die niemand wilde….

Deze vader, David, wilde iets leuks doen voor zijn kinderen. Hij tekende net als mijn moeder ook figuurtjes, op een hele leuke manier!

David Laferriere 2 David Laferriere 3 David LaferriereHoe creatief is dat! De complete verzameling foto’s kun je HIER zien.

3. Lizzie, How Do YOU Define Yourself.

Lizzie heeft een aandoening waardoor zij geen gram vet heeft. In deze toespraak verteld ze hoe zij (met een beetje zelfspot) in het leven staat met deze aandoening en hoe ze omgaat met nare reacties. Op het internet heeft ze de naam “ugliest woman in the world” gekregen. Desondanks heeft zij gekozen om Happy te zijn! Het is een hele mooie en inspirerende video, zeker de moeite om te kijken!
Lizzie VelasquezDeze video kun je HIER zien.

4. Amoo Hadji, 80, has gone 60 years without bathing

Als kind vond ik het vreselijk om te douchen, maar als ik er eenmaal onder stond wilde ik er niet meer onder vandaan. De reden waarom ik niet van douchen hield was: haren wassen. Ik had vroeger heel lang haar, lees: een mini rapunzel.

Deze meneer, de 80 jarige Amoo Hadji heeft zich al 60 jaar niet gewassen. Nee het is geen typfout. Zestig jaar!

“Waarom de man zo door het leven gaat, is onbekend. Zijn enige ‘kostbare’ bezit is een stalen pijp. Daar rookt hij geen tabak mee… maar mest.”
Amoo HadjiOm eerlijk te zijn wil ik niet weten hoe meneer Hadji ruikt… Lees het artikel HIER.

5 Anti Glamour

Het boek Anti Glamour van Carice en Halina, ik hoor er heel veel goede dingen over.

“Ze wonnen Gouden Kalveren, sms’en met Tom Cruise en doen het met gewilde mannen. Verder zijn actrices Carice van Houten (37) en Halina Reijn (38) héél gewoon. Ze schreven er samen het boek Anti Glamour over.”

Het leuke is, het blad Ditjes en Datjes geven maar liefst 10(!!) boeken weg! Jeeej! :D

Anti GlamourWinnen? Klik HIER en vul het formulier in.

Wat vonden jullie van de toespraak van Lizzie?

See you soon,

Isabel Cristina

12 responses to “5 Lovely Links

  1. Wat een leuk artikel, die Princesstekeningen vind ik ook erg leuk! Niet helemaal mijn humor maar sommige zijn wel grappig. En die boterhamzakjes; vooral die kat! Dat ga ik later ook doen voor mijn kinderen, hahahaha

  2. Ben ook dol op internet en Lizzie ‘kende’ ik door dat iemand haar al op FB had gezet. Dappere meid hoor dan heb ik toch helemaal niets te klagen! Leuk die strips en dat boek van Carice en Halina ga ik proberen te winnen!!!, :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.