Gadget: Power Bank

Powerbank 5

Oeps, nog maar 10% van je iPhone batterij over en geen stopcontact of lader in de buurt? Deze powerbank kan mijn iPhone 5 bijna 7x opladen! Ik ben enthousiast, jij?

Het is mij al zo vaak overkomen, een lege telefoon en geen stopcontact of lader in de buurt, maar wel meldingen blijven krijgen dat je batterij bijna leeg is..

Low battery

Gelukkig ben ik niet de enige die in paniek raakt bij het zien van de eerste melding, mijn generatie is er mee opgegroeid en gewend om overal bereikbaar te zijn. Dus de enige oplossing is je oplader meenemen en een stopcontact te zoeken of…

….een powerbank. Een aantal weken geleden kocht ik een kleine gele powerbank bij de Big Bazaar voor €4,95, die je hier kunt terug zien. Erg handig, de powerbank heeft 2600  mAh, mAh is de capaciteit van een batterij. Mijn iPhone 5 heeft 1440 mAh dat betekent dat ik mijn iPhone 1,8 keer kan opladen met de gele powerbank, dus bijna 2 keer. Ik was helemaal enthousiast en mijn moeder ook.

Mijn moeder was zelfs zó enthousiast dat ze er ook een wilde. Ze struinde het internet af en vond een powerbank met maar liefst 10.000 mAh. Baas boven baas..  Deze powerbank vond ze op eBay van een verkoper uit de UK, gratis verzenden en voor een héél fijn prijsje, omgerekend rond de €13,-.

De powerbank heeft een hele mooie vormgeving. Het heeft een metalen behuizing, een aan-knop en een klein schermpje
De powerbank heeft een hele mooie vormgeving. Het heeft een metalen behuizing, een aan-knop en een klein schermpje waarop je kan zien hoeveel procent hij opgeladen is. Op dit moment is de batterij “Full”.
Ook heeft de powerbank 2 usb
Ook heeft de powerbank 2 usb aansluitingen waaraan je kan apparaten kan opladen. De mini usb in het midden is voor het opladen van de powerbank. De openingen van de aansluitingen lijken best wel op een lachend gezichtje, vind je niet? haha
Bij de powerbank zit een klein snoertje met usb en mini usb aansluiting.
Bij de powerbank zit een klein snoertje met usb en mini usb aansluiting.
Het design is erg mooi, zeker vergeleken de powerbank van de Big Bazaar.
Het design is erg mooi, zeker vergeleken de powerbank van de Big Bazaar. De powerbank van eBay is 3x breder en iets zwaarder, maar dat heb ik er wel voor over.

Voordelen;
– Klein van formaat
– Handig om mee te nemen
– 2 Oplaad usb poorten
– Schermpje met aantal procenten opgeladen
– Prijs, €13,- is niet veel

Nadelen;
– Aan de zware kant
– Deze prijs voor een powerbank kun je alleen via eBay vinden.

Conclusie:
Het is een erg mooie én handige powerbank, ik kan mijn iPhone bijna 7x opladen en een iPad mini kan zelfs 2x opgeladen worden. Andere smartphones en tablets kunnen natuurlijk ook hiermee opgeladen worden! Bij Nederlandse webshops betaal je voor 10.000 mAh powerbanks tussen de €40,- en €55,- terwijl deze op eBay rond de €13,- was. Zeker een aanrader!

Wil je meer informatie? Mijn moeder kocht de powerpank bij deze eBay Seller.

Liefs,

Isabel Cristina

* Thanks mam voor het lenen van je powerbank voor dit review! x

16 responses to “Gadget: Power Bank

  1. Ik heb er ook eén! Ik gebruik het vooral wanneer ik weet dat ik hele dagen weg ben en op vakantie enzo :)

  2. Ik heb de kleine, kan er een keer mee opladen, fijn, maar deze klinkt zoveel fijner! Daar kan je dan echt van op aan met een uitje of trip.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.